Bukefalos 28 år!

Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Ja det var de faktiskt! :D VI kan ju inte ha samma brevbärare eller? ;) Vad mysigt att hon kan sitta i stolen, jag måste prova med Isaac också.
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Jungfrufödsel är det väl möjligt ;)

Hon är inte lika stadig som Rasmus var, men med den tjocka dynan och en ihoprullad handduk framför magen går det jättebra.
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

åh vilka fina bilder!! Pussbilden var ju bara för underbar!!:love:
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Gud vad hon har blivit lik Rasmus nu! Från början tyckte jag inte de var så lika. Men visst, deras rätta utseende visas ju mer och mer ju större de blir.
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

*kl*
Premiär för Stella i skrutt-tråden! Liten bildbomb kanske... :angel:

Alldeles nykläckt liten Stella
CIMG0676.jpg


Myser med pappa
CIMG0751.jpg


Tröttmössa
CIMG0748.jpg


Redo för hemfärd från BB
CIMG0780.jpg
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Åh en sån jättegosig liten skrutta :love: Blir helt galet bebissjuk nu, fy dig :p ;)

Magini: Jag säger bara :love:
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Men åååh!:love::love::love:
Grattis igen!
En sån underbar liten!
Och Stella är ett jättefint namn :).
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Tack alla! Partisk som jag är så tycker jag ju såklart att hon är det finaste i världen. :D :love:
52 cm lång och 3950 gram tung, lagom tjock dam :D
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Haha, finkläderna straffade sig - nån minut efter den bilden togs kräktes hon ner hela koftan. :rofl: Tur att BB har smidiga omlott-tröjor säger jag bara :angel:
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Så det kan gå ;) Men ni hann iaf få en fin bild på ekiperingen innan, det tycker jag var bra nog :D
 
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Grattis till lilla söta Stella! Hon ser ljuvlig ut!


/nevin, som är SJUKT bebissugen och har en extrem ångest för sitt (dumma?) beslut att inte skaffa fler.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 184
Senast: mackan
·
Övr. Hund Hej! Jag är ny på det här forumet (har dock varit inne och läst i trådar tidigare, tycker ni brukar ha vettiga tankar!) men skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 659
Senast: Llinnsa
·
  • Låst
Gravid - 1år Då är vi strax uppe i 2000 inlägg i första och dags att ge oss in i en ny. Länk till första tråden...
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
123 311
Relationer Så var det dags för mig att starta min första tråd. :) Först så vill jag säga att jag vet att detta kanske låter som ett lyxproblem/...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
20 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp