Bukefalos 28 år!

Billiga flygresor (London)

Sv: Billiga flygresor (London)

Sant, men det händer att ingen möjlighet finns att skriva ut biljetten och håll med om att det är ocker debitering för att göra detta på flygplatsen.

Det håller jag med om, men ändå så står det tydligt.

Själv gjorde jag misstaget och skrev ut biljetterna dubbelsidigt, dvs när de rev biljetten så hade vi inga returbiljetter, men det finns internet cafér i de flesta städer så det löste jag med att betala 1,4 pund i London, istället för 2x40 pund på flygplatsen.
 
Sv: Billiga flygresor (London)

Så det är samma personal som lastar av och på för BA, SAS, Norwegian, Finnair osv, så tyvärr är det inte flygbolagets fel även om det är dit man reklamerar.

Och då hände ju inte så mycket, så därför flyger jag hellre Ryanair än British Airways...
 
Sv: Billiga flygresor (London)

Fast hej och hå, nu är det inte flygbolagets personal som hanterar väskor. Dvs varje flygbolag har inte egen personal som lastar av och på väskorna, det finns en speciell personal som inte är ansluten till flygbolag och som ombesörjer detta.

.

(Och ja, givetvis känner jag till detta, jag flyger trots allt en del. MEN, om jag köper en biljett av British Airways, så är det DEM jag har anlitat och DEM jag lämnar väskan till i incheckningsdisken. Då duger det inte riktigt att sedan säga, jasså din väska, ja den kan vem som helst rotat i, vi ger dem nämligen till lite vem som helst." Det skulle inte fungera i någon annan bransch.)
 
Sv: Billiga flygresor (London)

(Och ja, givetvis känner jag till detta, jag flyger trots allt en del. MEN, om jag köper en biljett av British Airways, så är det DEM jag har anlitat och DEM jag lämnar väskan till i incheckningsdisken. Då duger det inte riktigt att sedan säga, jasså din väska, ja den kan vem som helst rotat i, vi ger dem nämligen till lite vem som helst." Det skulle inte fungera i någon annan bransch.)

Nej men det innebär att hade du flugit med RA så är ju risken uppenbart stor att det hade hänt ändå, och då hade det ju varit RA fel.:p
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår att kostnaden för att äga en bil beror på en massa saker som bränsleförbrukning, försäkring, skatt, årsmodell, hur långt jag...
2
Svar
29
· Visningar
5 535
Senast: Torktumlare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp