Bukefalos 28 år!

"Blåbärshoppningar" i Sthlm

Jois

Trådstartare
Letar efter småtävlingar att åka runt på med min unghäst, verkar svårt dock... Nå'n som har nå'n att tipsa om??
 
Sv: "Blåbärshoppningar" i Sthlm

jaa, det gör jag med. men jag vet inte vart jag ska kolla :crazy: Har tyvärr inte grönt heller.

LOF
 
Sv: "Blåbärshoppningar" i Sthlm

Min ridskola (Upplandsbro ryttarförening) brukar ha CR-hoppningar på 30, 50 och 70 cm. Debutanthoppningar kallas det. Nu tror jag dock inte att det är någon förrän i höst.
http://www.ubrf.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=140 om du vill läsa lite mer. Under dokumentarkivet - tävlingar kan du hitta gamla proppar. Plats brukar nästan alltid finnas för privatryttare. Grönt kort, licens och sånt behövs inte, vaccinationsintyg ev.
 
Senast ändrad:
Sv: "Blåbärshoppningar" i Sthlm

Man måste vara medlem för att delta i sånna, det gäller oftast på alla ridskolor. Lättare att leta efter pay & ride.
 
Sv: "Blåbärshoppningar" i Sthlm

kolla södertörn, runsten och hmm... södertälje kanske?
 
Sv: "Blåbärshoppningar" i Sthlm

Rastaborg och Färingsö brukar ha lite lätta tävlingar, oftast ska man vara medlem också. Men Rastaborg har mest "valfri höjd" men några ggr om året iallafall.
 

Liknande trådar

Utrustning Går i tankarna att köpa en ny bil samt en transport, bilen är dock prio ett då jag har tillgång till att låna transport. Det jag söker...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: lillan222
·
Tjatter Har varit diskussioner och ett evinnerligt tjatande här om att åka till Cypern. Jag ser verkligen inget som helst nöje i att åka dit och...
2
Svar
29
· Visningar
2 380
Senast: Myrten
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 275
Senast: Livi
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp