Bukefalos 28 år!

Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

*kl

Nu känner jag mig som en idiot. Jag började backa tillbaka en massa sidor eftersom jag trodde det hakat upp sig när det skiftade färg. Haha. :o
 
Sv: Blir alldeles yr...

Gräslig kombination av färger. Mina gamla trötta ögon har svårt för detta.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Är det riktigt säkert ;)
Det är lika roligt varje gång :)
Det finns lite mer att finslipa på fortfarande. Återkommer!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Heja Gunnar=) hihihi. Ska bli spännande å se vad du kommer fram till. Ska iväg men väntar som sagt med spänning!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Och mellan två sidväxlingar blev det blekt olivgröna bara... blekt... Gnn... :crazy:
Inte heller jag är ett fan av det beiga, i övrigt var det snyggt och vårigt med grönt och olivgrönt.
 
Sv: Blir alldeles yr...

:rofl: Samma sak varje gång buke får nya kläder :D

Saken är att som det varit nu innan är första gången på alla år buke (o stallet) har existerat som det varit ögonvänligt, har varit underbart för en som alltid får migrän av att läsa för mkt att kunna sitta i timmavis och läsa utan problem. Känner redan en begynnande huvudvärk av denna ändring så nu lämnar jag innan det är försent och hoppas på en klar förbättring till nästa gång jag tittar in annars är det tyvärr slut på långa kvällar framför buke, migränen är definitivt inte värt det undra bara vad man nu skall sysselsätta sig med under fölvakan. Synd att ändra på ett vinnande koncept som ingen klagat på.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Känner samma sak.
Fast nu blev det iallafall mindre.... grönt:bump:

Alldeles för vitt.
Blir som snöblind:eek:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag tycker att det är rätt fint, men det tar nog ett par dagar att vänja sig. :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 214
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 923
Senast: Enya
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 486
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp