Blir alldeles yr...

axel

Trådstartare
när gunnar fibblar med sidans färger:eek:

Grönt är fuuult.

Nej tacka vet jag originalet:bow::love:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Äsch då, det är bara för att man är van vid det gamla. :D Det här tyckte jag var lite somrigt och ärtigt!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Det påminner om sån där blomkål och broccolisoppa eller med gröna ärtor. :rofl:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Här är en till. Mina ögon har svårt att vänja sig vid den vita bakgrunden. Skitjobbigt att läsa.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nej nu byter han igen=) E de måntro solsting som drabbat vår käre Gunnar?=)
 
Sv: Blir alldeles yr...

Ja, fruktansvärt var det nu, blir jätterörigt när allt är vitt allt flyter ihop, jag skulle precis ladda om sidan då jag trodde det blivit något fel först. Gräsligt är mitt ord för detta, byt tillbaka till det gamla som var milt och ögonvänligt säger jag som får migrän av att läsa på ej ögonvänliga sidor.
Iofs skulle man ju få en hel gjort om man inte kan sitta här så det är kanske ett sätt från Gunnar att jaga ut oss i solen istället. :devil:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag fick en chock nu när jag gick in på buke :eek: Visst är det fint med lite ljusa färger såhär på våren men olivgrönt och beiget som det är kombinerat nu blev för ljust. Kanske om man satte det tvärtom? hmmm...
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag som tyckte det var så fint och ljust! :) Fint som det är just nu kl 13.20 ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 152
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 620
Senast: Enya
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 226
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp