Blötmat som står framme

Sv: Blötmat som står framme

Om du med rumstemp menar ca 20 grader så funkar det med 12 timmar men olika katter kan ha olika syn på saken. På sommaren när det är varmt och kanske mycket spyflugor så blir tiden kortare.
 
Sv: Blötmat som står framme

Håller med föregående. Tills de äter upp den, i princip.
Man ska ju inte lägga upp en hög och förvänta sig att de klarar sig i flera dar, direkt. Men man behöver inte vara orolig att man måste byta fyra ggr om dagen heller. Då har man bra kräsna kissar.
 
Sv: Blötmat som står framme

OK. vi har en katt som kommer och går som han vill (och äter när han vill) Men då verkar det ju inte vara nån fara om maten blir ståendes ett tag på dagen :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Tuva har dragit ut elva tänder. Operationen tog hårt på henne, stackarn. Hon har plötsligt blivit så gammal och skruttig.. Jag tänker...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: sthu
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
375
Senast: Sol
·
Mat Jag har ätit 4 bollar av tinad hackad Spenat som varit fryst. Den stod framme i rumstemp ända från morgonen kanske runt 09 -> kl...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Mojma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp