Bör jag kontakta veterinär?

Jag tycker nog att hon skrev en hel del om saker och ting, men inte om medicin.
Har TS någon skyldighet att rapportera till dig?

När min ena fick ryggont fick hon inte medicin, ska jag anmäla veterinären? Jag fick order om att se till att hon inte blev kall om ryggen och det blev bra efter det. Vill du veta exakt vad som hände när jag hade ut veterinär för vaccination sist, eller hur det gick igår när hovslagaren var här? För vad du vet kan det ju uppstått blodviten, brutna armar och ben, ambulans och avlivningar om jag inte skriver exakt vad som hände?
 
Har TS någon skyldighet att rapportera till dig?

När min ena fick ryggont fick hon inte medicin, ska jag anmäla veterinären? Jag fick order om att se till att hon inte blev kall om ryggen och det blev bra efter det. Vill du veta exakt vad som hände när jag hade ut veterinär för vaccination sist, eller hur det gick igår när hovslagaren var här? För vad du vet kan det ju uppstått blodviten, brutna armar och ben, ambulans och avlivningar om jag inte skriver exakt vad som hände?
:bow::bump:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 661
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 493
Senast: liiinnea
·
Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
3 428
Senast: Capybara
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp