Börja ge hösilage..

B

Bessie

finns det säkert flera trådar om detta men jag undrar lite om en sak. Vi har nästan slut på hö och tvingas ev ge hästarna hösilage istället under nån månad. Frågan är nu att jag har hört att det är inte en spruta hästen ska ha utan tre med 1 månads mellanrum. Stämmer detta? Då är det ju isåfall omäjligt att utfodra med hösilage. :crazy:
 
Vill du vaccinera mot botulism är det flera sprutor som gäller innan vaccineringen är fullgod. Men vaccinationen tar inte alla typer av botulism.

Sök på trådarna så finner du flera olika trådar som behandlar dessa spörsmål.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Zpunk
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 205
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 497
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp