började gråta...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: började gråta...

Usch så hemskt,blir helt förstörd när jag läser sånt,tänker dels på mina föräldrar som förlorade en tonårson och blir helt livrädd att det skall hända min parvel något...

Sånt borde inte få hända
 
Sv: började gråta...

Ush, sitter med tårar i ögonen (och på kinderna)... :cry:

Det är sånt som får en att vilja vara utan barn, och därmed oron över vad som kan hända dem... :(
 
Sv: började gråta...

det är exakt så som jag tänkt väldigt ofta! min sambo blir jättearg när jag säger så, men det finns ju alltid en chans att man får ett barn som inte är "normalt"..
 
Sv: började gråta...

Stackars familj :( :cry:


Det här är iofs ett äldre "barn", men fyfasen vad jag grinade första gången jag läste :cry:

Linda
 
Sv: började gråta...

Ja, det är hemskt. Min kompis förlorade sin dotter när hon var 4 år. Hon hade en hjärntumör som inte kunde opereras...hon dog i sin mammas famn. Helt utmärglad, hade tappat allt hår, hade blivit blind på ett öga pga tumören tröck på synnerven och hon hade så ont.
 
Sv: började gråta...

Ja, det finns ingen garanti. Livet är en resa, på gott och ont! Hur denna resa uppfattas beror mycket på resesällskapet!

Mao, när/om ni båda är redo att ta emot ett nytt liv, gör det!

Förakta/räds inte alla de barn som lyfter oss i det liv vi lever i dag, även om de gett oss sorg. Deras stund på jorden är mer än guld värt, det är bara vår förmåga att "ta till oss" som begränsar oss som människor.
 
Sv: började gråta...

Jag kan inte låta bli att gråta när jag ramlar över sånna där sidor :cry:
Värst var det nog när jag slog upp dagstidningen och såg dödsannonsen på en flicka som låg på samma avdelning som mig och Freddy. :cry:

Jag vet inte vem jag ska tacka för att vi fick ha kvar våran
gospojk, men jag känner mig väldigt tacksam och ödmjuk inför det faktum att han ligger i rummet intill och sover så gott just nu. :love:
 
Sv: började gråta...

Usch vad sorgligt, kan verkligen inte föreställa mig den sorgen, det måste vara värre än allt....
Jag har en storasyster som gick bort bara några dagar efter födseln, vilket mod mina föräldrar haft som vågade skaffa mig, efter det hemska...

En stor kram och många tankar till er som förlorat era små änglar!
 
Sv: började gråta...

Lider verkligen med alla som har förlorat ett barn..

Min pojkväns mamma förlorade en dotter i spädbarnsdöd. Vet inte om jag ska vara tacksam för det eller ej, hade dottern levt idag hade min pojkvän inte fötts.

Om man ska se det så, så kanske det kan komma något gott ur det onda trots allt? :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min psykolog pratar mycket om gråt som något läkande och något bra. Men efter ett trauma för 3.5 år sedan förlorade jag en stor del av...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 047
Senast: WildWilma
·
Mat Den senaste tiden har jag funderat medan jag har hackat lök. Förut har alltid ögonen tårats trots glasögonbärare, men numera sker aldrig...
2
Svar
33
· Visningar
683
Senast: Sedna
·
  • Artikel
Dagbok Börjar inse att min hästs tänder börjar ge upp :cry: Enligt vetrinären är de dåliga för hästens ålder :( Hästen äter fortfarande...
Svar
14
· Visningar
904
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
884
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp