börjes eskadron

ja... typ hööks e asdyra tycke ja!! vem vill ge 150 spänn för ett par benlindor?? alltså inte fyra då utan TVÅ??? :mad:
 
jo men asså ialf?? Ja menar bara för att dt är märkeslindor behöver ju inte dt betyda att det är bättre kvalité??:confused:
 
Håller med helt och hållet! Jag har faktiskt nästan bara bruna och mörkblåa grejer!
 
Om du jämför med Aerborn på andra ställen ser du att det är helt normalt pris, du kan hitta både billigare å dyrare.
 
jo... dt kan jag tänka meii... Men det behöver ju inte vara bättre kvalité bara för att det är ett litet "märke" på dom.. eller hur?? ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 424
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
609
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 990
Senast: Inte_Ung
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 531
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp