boetts eksemtäcke

S

suzukits

Är det någon som har erfarenhet av detta?
Fungerar det bra? :confused:
 
Fick ett eksemtäcke av det märket med min lilla pålle när jag köpte henne. Finns absolut ingenting att anmärka på på det täcket. Boett har några år av erfarenhet på nacken, så man slipper sådana där nybörjarfel på passformen och så. Hel perfekt! Gjorde misstaget att köpa ett av Thermo Master när mitt Boett-täcke var slut, men nästa gång är det Boett som gäller igen! Synd att de är lite dyra, bara... Men de är helt klart prisvärda! :D
 

Liknande trådar

Utrustning Vilken är den bästa tvättpåsen? Jag tvättar mycket eksemtäcken och är trött på att maskinen blir full med päls. Köpte en påse på...
Svar
11
· Visningar
671
Senast: sthu
·
Islandshäst Tips på ett bra eksemtäcke som håller lite mer än en vecka ... Jag köpte ett på Nis..h där tyget går sönder så fort det fastnar i...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej, köpte ett eksemtäcke till pållen ifjol, men det blev inte använt mer än nån gång då det sitter som det gör. Mössan ska ju fästas...
Svar
6
· Visningar
801
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag vill investera i en kvalitetsgjord för tömkörning och tycker lippo och tärnsjös modell ser bra ut. Jag funderar på om det är värt de...
2
Svar
27
· Visningar
1 874
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp