Bukefalos 28 år!

Bomfria sadlar

Sophia_

Trådstartare
Har funderingar på att skaffa en bomfri sadel till min häst. Vill givetvis ha en av bra kvalité men samtidigt är det även plånboken som styr.
Vilket märke har ni som rider bomfritt? Fördelar, nackdelar? Allmänna tips? Vill höra allt...! :D Tittat lite på Bare Foot, är det ngn som har en sådan?
 
Sök på forumet så kommer du att få massor av information om bomlösa sadlar av olika slag! :)

Själv väntar jag på att min Torsion Endurance skall dimpa ner i brevlådan! :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 051
Senast: valy
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 383
Senast: JennyLz
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 573
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp