Bonde söker fru 2016

Från Carolas FB:
"Nu är TV-serien slut för säsongen och jag kan prata om vad som hänt efter uppföljningen och hur mitt liv ser ut nu.

Per valde för ett tag sedan att fortsätta sitt sökande efter den perfekta partnern. Det har varit svårt att tacka för gratulationer utan att avslöja något. Har jag låtit sval och kryptisk, är detta varför.

Du som har sett Per på TV och tycker om det du såg: ta kontakt med honom. Det vet jag att han skulle uppskatta.
"

Tråkigt, jag tyckte det verkade mycket mer lovande på slutet där. :(

Men va tråkigt :(
 
Inget i gårdagens program förvånade. Jag trodde att alla utom Jennifer och Charlie skulle hålla ihop och så var det ju. Tråkigt för Jennifer för hon är ju underbar!
 
Jag tycker Erik har uppträtt riktigt rövigt genom hela programmet och hade faktiskt hoppats på att Linnéa skulle inse att en schysst kille kläcker inte såna kommentarer som han gör. Men det verkar hon inte ha gjort, trist att hon vägrar se hans negativa sidor. Alla har negativa sidor, liksom. Det är väl bara att hoppas, för hennes skull, att han beter sig bättre nu när de är själva.

Jättetrist med infon i spoilern! Hade hoppats mycket på dem annars. De andra var mer än väntat.
 
Jag tycker Erik har uppträtt riktigt rövigt genom hela programmet och hade faktiskt hoppats på att Linnéa skulle inse att en schysst kille kläcker inte såna kommentarer som han gör. Men det verkar hon inte ha gjort, trist att hon vägrar se hans negativa sidor. Alla har negativa sidor, liksom. Det är väl bara att hoppas, för hennes skull, att han beter sig bättre nu när de är själva.

Jättetrist med infon i spoilern! Hade hoppats mycket på dem annars. De andra var mer än väntat.
Hon är ung , han är ung, förmodligen går det åt rätt håll för dom med :)
 
Linnéa tror att det var en vänskapsnatt mellan Sigrid och Erik och att de behöll kläderna på... Lät inte så på Jennifer och Sigrid. :p

Synd att Per dumpade Carola, de verkade så kära. Kanske blev för svårt när vardagen kom?
 
Linnéa tror att det var en vänskapsnatt mellan Sigrid och Erik och att de behöll kläderna på... Lät inte så på Jennifer och Sigrid. :p

Synd att Per dumpade Carola, de verkade så kära. Kanske blev för svårt när vardagen kom?

Läste någon artikel förut där Per sagt att det rann ut i sanden då dom inte kunde ses så ofta.
 
Har precis påbörjat sista avsnittet och alltså, hon är så klok och vettig Jennifer! Hoppas att hon hittar någon framöver som hon verkligen kan utveckla en fenomenal relation med, känns verkligen som hon har alla möjligheter i världen egentligen så cool som hon verkar :) (och hennes hund?! Såå söt!!)
 
Och alltså, Andreas och Hanna! Så himla gulliga och rara tillsammans. Det är verkligen så fint att se dem ihop :love:

(Och i vanlig ordning avskyr jag Lindas jäkla känslohets - varför försöka pressa folk till att deklarera sin kärlek till varandra? :mad: )
 
Jaha, och så var Erik och Linnea förlovade också. Lite förvånad är jag allt, men i den här takten är det nog ett barn i stugan innan 2017 är slut.
 
Jaha, och så var Erik och Linnea förlovade också. Lite förvånad är jag allt, men i den här takten är det nog ett barn i stugan innan 2017 är slut.

Jag är inte heller förvånad, det verkar vara Linnéas grej att gå för fort fram. Det ironiska tyckte jag var när någon annan i programmet sa att de hade svårt att känna "det där lilla extra"/bli kär/säga ordet på ä efter så kort tid, och så har hon redan flyttat in...

Jag kanske är cynisk, men de är 21. Båda två. Jag hade nog varit mer förlåtande om Erik (eftersom han är den barnsliga/omogna av dem) hade varit äldre, men nu känner jag bara "ni hinner ändra er..."
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp