Bonde söker fru 2016

Sista avsnittet ikväll. Enligt tvbilagan ska Linda utöver de som vi fått följa i riktig sändning besöka tvillingarna och Andreas. Synd om hon inte åker till alla faktiskt.

Vad tror ni om vilka som fortfarande är ihop av de vi sett i programmet under hösten? Jag tror på kärlek mellan Per och Carola och Sigrid och Pål, men är mer tveksam till de andra två.
 
Ja de är ju skrivna på samma adress i alla fall.
Jag läste på ett annat forum för några veckor sedan att inga av paren var skrivna på samma adress. Men det kan ju hända att de avvaktat med det tills dess att slutvalet hade varit. Linnea bodde väl hemma innan som jag förstått det, så då är det ju lätt att ha kvar sin adress men bo någon annanstans.
 
Jag läste på ett annat forum för några veckor sedan att inga av paren var skrivna på samma adress. Men det kan ju hända att de avvaktat med det tills dess att slutvalet hade varit. Linnea bodde väl hemma innan som jag förstått det, så då är det ju lätt att ha kvar sin adress men bo någon annanstans.

Jag kollade på hitta.se idag och idag är de skrivna på samma adress i alla fall.
Per och Carola är inte det men det betyder ju inte att de inte är ihop. De andra kollade jag inte upp.
 
Känns ju ändå som att det inte enbart var Charlies beslut att inte fortsätta med Jennifer, nu när man ser programmet. Oavsett om han nu var ärlig med sina känslor eller bara spelade ett spel.

Åh jag missade första delen. Orkar inte att jag missade det enda som är intressant. Måste alltså orka kolla tillbaka på play :arghh::arghh:
 
Från Carolas FB:
"Nu är TV-serien slut för säsongen och jag kan prata om vad som hänt efter uppföljningen och hur mitt liv ser ut nu.

Per valde för ett tag sedan att fortsätta sitt sökande efter den perfekta partnern. Det har varit svårt att tacka för gratulationer utan att avslöja något. Har jag låtit sval och kryptisk, är detta varför.

Du som har sett Per på TV och tycker om det du såg: ta kontakt med honom. Det vet jag att han skulle uppskatta.
"

Tråkigt, jag tyckte det verkade mycket mer lovande på slutet där. :(
 
Jag hittade Linneas blogg, ja jag har lite att göra :D, hon skriver bla att hon hade kontakt med Erik före programmet och att det var han som peppade henne att vara med samt att hon och Sigrid är vänner och var vänner redan före programmet.
Intressant.

Såg även på både Linnéas och Sigrids fb, ja jag har lite för lite att göra, att dom ändrat relationsstatus till sambo vs i förhållande efter programmet igår så det verkar hålla i sig för dom iaf. Roligt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp