Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

G

GaurdianAngel

Men jag har haft mina hundar hos en proffsfotograf. Fick hem bilderna igår och jäklar vad fina de blev!! :) :)

Oj oj...säger jag bara! Det är verkligen värt pengarna. Så har Ni en slant över så ta Er tid och gör riktigt snygga hundporträtt.


Och oavsett tjat så tänker jag inte lägga ut bilderna här. :devil: :angel:
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

joooooooooo! jag vil seeeeeeeeeeeee! snäääääääällaaaaaaaaa!
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

Nopp! Du blir bara avundsjuk! :angel: :angel: :angel:
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

jag lovar att inte bli det!. snääääälla! annars kan du skicka en länk via PM (nu kan du inte säga nej...)
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

Men jag har ju ingen scanner kom jag på. :D Ha ha..nu spelar det ingen roll hur mkt tjat det blir. :D
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

ehhh...nä... det blir nog inte lika bra. :crazy: Det är risk att det inte blir så bra kvalite och dessutom har jag hrm..hört att om kameran slår av en blixt på fotot så kan man förstöra fotopappret. Ja..så var det. Så tyvärr, det får bli någon annan gång. :angel:
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

*host* vilka undanflykter! du har inte hört talas om att blixten kan stängas av? men när jag kommit upp på elitnivå ska vi åka land och rike runt och då lär jag väl ändå stöta på dig och få se dina hundar live :cool: :D
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

Jag har ju redan erbjudit Dig en titt på dem, när jag i sommar passerar Kalmar, men då var det inget intresse. :D ;) Men det kanske var för att jag då måste titta på dina vovvar och du inser att mina schäfrar kan göra minst lika galna tokryck som din labbe. :D
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

ja du var rätt snabb med det efter att jag sagt att jag skulle flytta härifrån... :angel:
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

Jag tror inte du vill visa dom pga att de inte blev så bra, sen skyller du på att du inte har scanner osv. Blaj! Det är vad jag tror tills motsatsen bevisats! :angel: :D

/Timsetim (som provocerar lite)
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

haha man kan inte göra så ! det är som att säga " jag har en hemlighet jag inte får berätta " kom igeeeeen nu

vi vill seee !
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

min hund är ändå finare än din så det så!!!!
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

Vi har varit till en fotogref å fotat våra flickor.
Det blev kanon fint.
Jag rekomenderar det starkt.
Kanon bilder blev det.
Har faktiskt köpt ram idag till förstoringen jag beställde.
 
Sv: Borde väl inte lägga ut en sån här tråd

Jag lät också en proffsfotograf fotografera Jason när vi var på utställning. Fy vilka fina bilder. Jag lät förstora alla tre och det kostade skitmycket men är värt varenda krona.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 532
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 834
Senast: Åsa A
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 053
Senast: Elendil
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 964
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp