Bukefalos 28 år!

Borrelia eller vad?

citron

Trådstartare
Min hund beter sig skumt, har en vet-tid på måndag men måste få höra vad andra tror.

För en månad sen låg hon på köksgolvet när jag klippte klor på kompisens hund och började helt plötsligt skrika, hjälpte henne upp på fötter då hon bara halkade och låg illa och började känna genom henne . Hon reagerade på olika ställen varje gång och inte samma ställe hela tiden under de tio minuterna jag klämde och höll på. Hon var låg när vi gick ut, haltade inte men nått fel var det, jag kunde inte hitta något ställe som gjorde ont. Det här var ganska sent på kvällen så jag väntade tills på morgonen då hon var som vanligt...

Tills i onsdags då hon började igen, precis samma sak, i torsdags var hon som vanligt igen och igår fredgag så blev hon likadan på em, ringde vet då som gav oss tid på måndag och sa åt mig att åka till Strömsholm om hon blir sämre. Idag är hon som vanligt...

Den här gången äter hon dåligt också och jag tror hon har ont i nacken, hon reagerar i alla fall där och skriker/ylar/gnäller när hon ska resa sig från liggande vissa gånger och när hon böjer på huvudet.

Någon som varit med om nått liknande?
 
Sv: Borrelia eller vad?

Nervkläm har jag inte ens tänkt på. Men det kan det ju också vara *funderar*

8 månader grand danois är det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 219
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Roheryn
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 782
Senast: Pilot
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: JosephineR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp