Bukefalos 28 år!

Borttagen tråd

C

cissiny

Är bara lite fundersam - jag skrev ett inlägg i en tråd tidigare idag som jag misstänkte var "på gränsen", på grund av detta skickade jag samtidigt ett pm till moderator ameo och berättade om vad jag skrivit, varför och att jag hade full förståelse för om mitt inlägg raderades. Det kändes ju som om jag hade något att bidra med, som kunde hjälpa trådskaparen, det var ju därför jag skrev inlägget.

Lite senare såg jag att hela tråden var borttagen - i mitt tycke så var väl tråden placerad helt rätt och övriga svar helt enligt reglerna. Mitt inlägg var som sagt på gränsen till vad som är tillåtet, men förmodligen till hjälp för trådskaparen.

Jag bara undrar - hade det inte vart enklare (och mer rättvist) att ta bort mitt inlägg? Har för övrigt inte fått något svar från Ameo ännu heller, men jag antar att det var Gunnar som tog bort tråden?

Just nu känner jag mig väldigt skyldig för att en i övrigt bra tråd tagits bort - kanske ska jag inte svara på trådar alls?

Cissi
 
Sv: Borttagen tråd

Litet förtydligande - tråden jag pratar om handlar om travhingsten Backstreet Guys avkommor.

Mvh Cissi
 
Sv: Borttagen tråd

Ännu ett förtydligande - nu vet jag också att Ameo inte tagit bort tråden. Hoppas på att få veta varför hela tråden togs bort...

Mvh Cissi
 
Sv: Borttagen tråd

Och nu har jag fått svar på det - snabbt svar på pm från moderator. Tack!
Skönt att veta att den inte togs bort pga mitt inlägg :).

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 033
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 237
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 531
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp