Bukefalos 28 år!

honung

Trådstartare
Jag ska jobba på festivalen som volontär, men har mycket tid att se festivalen och umgås med folk - är det någon senior som ska dit?
 
Sv: Bråvalla

Om vi löser boende på ett vettigt sätt ska vi nog dit! (är höggravid, så tält känns inte som ett alternativ ;) )
 
Sv: Bråvalla

Yes - jag valde Bråvalla före SRF i år!

Ska bli grymt kul! MC-campingen för vår del, jag hoppas de löst den bra! Jag är ju bortskämd sedan Sölvesborg.
 
Sv: Bråvalla

Om vi löser boende på ett vettigt sätt ska vi nog dit! (är höggravid, så tält känns inte som ett alternativ ;) )

Hotellen och vandrarhemmen i stan lär vara fullbokade sedan länge. Vad har du för krav för boendet - jag kanske kan hjälpa till med tips?

Yes - jag valde Bråvalla före SRF i år!

Ska bli grymt kul! MC-campingen för vår del, jag hoppas de löst den bra! Jag är ju bortskämd sedan Sölvesborg.

Det var absolut rätt val! :up:
Jag tror siffran är på 40 000+ för de tre dagarna. Det är en jätteorganisation som roddar allt, de är där redan nu dygnet om och platsen - är ju enorm så campingplatser lär det finnas gott om.
 
Sv: Bråvalla

Har en lillebror i Linköping, så krisar det kan vi säkert sova där (även om det inte är samma sak som att bo i anslutning till festivalområdet...). Men, att hitta en husvagn att låna/hyra till vettigt pris är nog det mest önskvärda!
 
Sv: Bråvalla

Har du kollat igenom blocket? Det är många som hyr ut sin lägenhet eller rum för typ plus eller minus 500/natt. Och - jag tror att det kommer dyka upp många många såna erbjudanden i trädgårdar runtomkring festivalsområdet - det är många som bor där...
 
Sv: Bråvalla

Det finns fortfarande behov av volontärer föressten - om man jobbar minst 16 timmar får man festivalen + boende och ett mål mat om dagen (när man jobbar) for free... *tips*

Det är mest gatevakt & miljö som finns kvar...med olika arbetsscheman.
 
Sv: Bråvalla

Jag ska dit, alla tre dagar! Börjar bli riktigt pepp nu när spelschemat kommit ut också! :D Blir dock ingen camping för mig, bor i stan och har promenadavstånd. :)
 
Sv: Bråvalla

Det finns fortfarande behov av volontärer föressten - om man jobbar minst 16 timmar får man festivalen + boende och ett mål mat om dagen (när man jobbar) for free... *tips*

Det är mest gatevakt & miljö som finns kvar...med olika arbetsscheman.

Boendet, är det den vanliga festivalcampingen det?
 
Sv: Bråvalla

Boendet, är det den vanliga festivalcampingen det?

Separat volontärcamping.

(snabbkoll på var det finns jobb kvar så är det förutom gate och miljö, en hel del campingvakt, en hel del trafik/parkering, något säkerhet/dike och renhållning serveringar. Antingen jobbar man minst 24 tim före/efter festivalen, eller minst 16 under festivalen. Alla med olika scheman. )
 
Senast ändrad:
Sv: Bråvalla

Fårbajsarna är mitt fel - jobbade där som funktionär i djurhanteringen på landslagsuttagningarna i fårvallning den 6-7.

Se till att plocka upp skräpet efter er - det är mina jyckar som riskerar tasskador annars;)
 
Sv: Bråvalla

Jag jobbar inte med miljö - tack och lov. Men jag skulle tro att det hela sköts med tysk nit. Det lär vara välstädat efteråt. :)
 
Sv: Bråvalla

Det var absolut rätt val! :up:
Jag tror siffran är på 40 000+ för de tre dagarna. Det är en jätteorganisation som roddar allt, de är där redan nu dygnet om och platsen - är ju enorm så campingplatser lär det finnas gott om.


Jag är inte helt säker, SRF har en viss standard på sin MC-camping som andra festivaler kan få svårt att nå upp till. Och storleksmässigt så tycker jag bättre om Skogsröjet än SRF så jag lär vara sjukt trött på att ha folk omkring mig efter. :D

Men banden och lineupen gör att jag tycker det ser helt okej ut!
 
Senast ändrad:
Sv: Bråvalla

Jag är väldigt sugen på att se Mando Diao men 950:- för ett band känns lite saftigt
 
Sv: Bråvalla

Jag är väldigt sugen på att se Mando Diao men 950:- för ett band känns lite saftigt

men...samma dag spelar hur många bra andra band som helst ju, tex the sounds, volbeat, a day to remember, thåström, bo kaspers, slagsmålsklubben, och i ståupphangaren är öss nujen och kodjo. PLUS allt annat som händer på området, med matmarknad, med merch-marknad, med upplevelsecenter, med aktiviteter...de där 950 pickadollarna får du MASSOR för, det är snorbilligt!
 
Sv: Bråvalla

Inga band som tilltalar mig och det gör inte det andra heller tyvärr. Så för mig blir det dyrt, gillar man allt det runtomkring är det såklart prisvärt.
 
Sv: Bråvalla

Efter ett infall idag funderar jag på att åka dit på fredag. Ingen att åka med än, ingen biljett och ingen sovplats men sånt borde lösa sig. Hoppas jag i alla fall ;)
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: astronaut
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 786
Senast: Piglet
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 328
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp