Bukefalos 28 år!

Bredband via telejacket

Jag har blivit kund via vår fiberförening som tecknat gruppavtal. Inget jag valt själv alltså. Kan verkligen inte rekommendera det till någon.
Några av oss får telefonin på köpet och andra av oss får debiteringen på 29 kr. Synnerligen märkligt.

När de kopplade in telefonen så gav de oss andra telefonnummer under ett par veckors tid. vilket inte meddelades. Jag kunde ringa ut men de som ringde mig fick spärrton.Jag hade alltså ett telefonnummer som inte fanns någonstans, varken hos mig eller på någon av söktjänsterna. Det var helt normalt att ha hemligt nummer några veckor sa Comhem när jag upptäckte det....

O_o Förstår att du inte är nöjd!
 

Liknande trådar

Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 958
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 740
Senast: Nixehen
·
Hemmet Jag har en övervakningskamera som går på batteri och som sänder via mobildata. När jag köpte den ingick lite surf men nu är den slut...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Lupino
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 775
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp