Bröllopspresent

cherie

Trådstartare
Jag ska på en barndomsväns bröllop snart. Vi har inte haft kontakt på många år förutom att vi träffades för en catch up i höstas. Jag tyckte det var fint att få en bröllopsinbjudan och tackade ja.

Nu vet jag dock inte alls vad jag ska ge henne och hennes man i present. Jag känner henne inte längre. Hur skulle ni göra? Pengar har de nog ganska mkt och är inte heller något de bett om.

Tar gärna emot idéer!
 
Det är ju svårt om du inte känner henne så väl längre. Men vet du något om hennes intressen? I så fall kanske en fin "coffe table book" i något ämne som intresserar henne kan vara något.
Bor hon i hus så kan kanske en planta i en fin kruka kan vara något?
Eftersom ni inte umgåtts så mycket på senare tid så tycker jag inte att du behöver lägga ner några större summor, mer något "symboliskt". En gåva til en välgörenhetsorganisation (med fint kort) kan kanske också vara något?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 075
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
650
Senast: Trassel12
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 189
Senast: Acto
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 819
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp