Bukefalos 28 år!

Budgetridbana - Markduk? Grussort?

Det finns i ridningen ridsport som kom ut precis nu i dagarna en artikel om just budgetridbana som är väldigt bra underbyggd och informativ för de som undrar och vill ha lite mer tips :)
 
Det finns i ridningen ridsport som kom ut precis nu i dagarna en artikel om just budgetridbana som är väldigt bra underbyggd och informativ för de som undrar och vill ha lite mer tips :)
Vet du vilket nr? Tänkte att det är lättare att hitta rätt tidning med det :)!
 
Leta upp ngn stenmjölsbana och provrid!

11949581_10153111225823499_739517572_n_zpsjhgeg9ey.jpg
Ja, det hade ju varit bra. Men lite ont om ridbanor här i närheten tyvärr. Vet att min gamla hemmaklubb gjorde en ridbana i höstas och där ligger det stenmjöl. Men tror att de ska lägga på ett annat topplager så småningom. Tänkte åka dit och kolla, men än så länge är hela anläggningen fortfarande stängd pga kvarka.
 

Liknande trådar

Anläggning Har höhus utomhus i hagen. Grusar rejält inför varje höst men efter ett par månader blir det ändå alltid fullständig lervälling runt...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: Murray
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 361
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 331
Senast: Angel
·
Trädgård & Växter Nya reserestrikoner i norge så nu kommer vi oss äntligen till vår lilla stuga och trädgården 🥳 Har lagt oändligt mycket tid på att läsa...
2
Svar
31
· Visningar
1 880
Senast: Martenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp