Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

lexi skrev:
och gamlingen(ztatus g.l.) ska ut i lopp 3,montè. har inga större förhoppningar på honom då han varit sjuk...några bra hästar emot också så...svider lite bara,det är ju vinnartäcke för första gången i montè hos oss! vill ha vill ha vill ha!!!!! :bump:

Lycka till! Såg att både Armstrong o Frendi skulle vara med i samma lopp... Lär nog gå rätt fort ;)
 
Sv: Buke-hästar till start...

Jag äger ingen travare, men jag har döpt en! :) Så jag är väl hennes gudmor kan man säga (så sa ena ägaren/uppfödaren om mig i alla fall ;) ).

Knaborgs Colga heter hon, och hon startade på riktigt för första gången ikväll - och jag fick vara med! :bump:
Colga gjorde ett bra lopp, verkade tycka att det är roligt att springa (hade spetsade öron på uppvärmningen, trots att det var första Solvalla-besöket).
Hon låg i dödens i princip från start till sista kurvan där hon blev omsprungen och hamnade till sist på en sjunde plats. Ägarna var nöjda med insatsen från Colgas sida.

Colga är född 2002, mörkbrun utan tecken, ganska liten (runt 1.55) och spenslig men välproportionerad. Härstamningen är e.Super Tilly u.Giannini Bob e.Lord of All.
Tränas i Gävle av Fredrik Palm, som även tränar storasyster Knaborgs Asynja och lillasyster Knaborgs Disa.
 
Sv: Buke-hästar till start...

mhm...fort är nog en underdrift...mimosa brick ska å starta...hon innehar banrek på montè kort här... för bara ngt år sen vanns det på typ 24 här!!! snacka om att ribban höjts när sverige startade upp montèn!!
 
Sv: Buke-hästar till start...

Nero Caissier startar i Kalmar på fredag. Lopp 2 nummer 11 :banana:
 
Sv: Buke-hästar till start...

:bow: Leffe Blanche Gävle 3/11 Lopp.6(DD) Bricka.7 :bow:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Hooks First Lady till start Gävle 8:e lopp 6 spår 2.

Jari vi prickade "rätt" sponsor även denna start på gälve :)
 
Sv: Buke-hästar till start...

haha Jag såg det!! :banana:
Om jag masserar henne riktigt riktigt bra imorgon... kan inte jag få vara med i Vinnarcirkeln då?? snälla :rofl:
Men det kanske är för kallt, så dom har alla kläder på sig :angel:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Gerry Brando V65-1 bricka 4, Joke Mc Laine bricka 9, samma lopp. P.J.xray avd 2 bricka 8. Den som helt klart har en chans att kvala in till finalen är Brando :love: ..
 
Sv: Buke-hästar till start...

Joker är äntligen tillbaka och ska tävla 11/11 på valla..
Lopp 3 spår 4...
 
Sv: Buke-hästar till start...

:cry:
Joker ska strykas..
Halsinfektion igen.. Usch det är bara motgångar för honom.. Varit sjuk i 1,5 månad och vart sen frisk.. start i morgon men icke sa nicke han vart sjuk igen...
 
Sv: Buke-hästar till start...

Startade på umåker ikväll...

spår 11 på 2160m fick oss en 3:e plats =)
 
Sv: Buke-hästar till start...

gävle måndag 14/11. lopp 1 spår 4 princess alexia...nervööööst...:bump:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Solvalla 16/11 Lopp3 Bricka6 Ninas Apache:smirk:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Solvalla 21/11 lopp8,häst nr 11,Clownen,skitspår:devil:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Hooks First Lady till start Eskils 19:e lopp 7 spår 7.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
304
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 541
Senast: MissFideli
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 908
Senast: Valle
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 547
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp