Buke-hästar till start...

ghost

Trådstartare
Jag startar en tråd där vi kan skriva om våra hästar ska ut till start, det börjar bli rörigt att snoka igenom varenda tråd för att försöka lista ut vilken häst som startar var...

Så fram med dem nu!!!! :D

/// ghost
 
Sv: Buke-hästar till start...

Leazy debuterar på Gävle på tisdag :bump:
Lopp 2, spår 2...
 
Sv: Buke-hästar till start...

min pålle startar i Oviken på tisdag.....lopp 2 nummer 6
 
Sv: Buke-hästar till start...

Jag har ju inga starthästar själv, men Ville Världsvan startar på tisdag på Momarken igen......2525 V ...tror jag distansen var ......
 
Sv: Buke-hästar till start...

Jag ska åka med en kompis och hans häst till Sundbyholm på söndag så hon är ju inte min men jag har kört ett par snabb jobb med henne iaf =). :)
Coppelia heter hästen och startar i lopp 8, spår 10 och det är min vän som kör själv. Storasyster till våra 3 unghästar startar i samma lopp, Julie Mclaine. Spår 4 med Samuel Rehn i vagnen.Ska även kolla in Criks Hurricane som startar i monte loppet. Inte min häst heller men har varit väldigt involverad i honom sen han var åring.

Våran egen häst startade i onsdags på Valla. Tyvärr var han inte fräsch efter Breeders försöket och hoppade bort sig =(.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Buke-hästar till start...

Min granne och så tillika vän har sin Trussa till start ikväll i Vaggeryd :banana:
Lopp 3 spår 3
 
Sv: Buke-hästar till start...

Inte min häst.. men.. nästan, familjen som jag bor hos äger henne ;)
Madame Dust e: Buvetier D'Aunou - Nuclear Kosmos
Startar i dag på Gävle, troligen som favorit. Minns inte vilket lopp dock :crazy:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Hon går i lopp 4, spår 2
 
Sv: Buke-hästar till start...

Passar på att skvallra om att Ina79 ska till Årjäng och starta ;)
Lopp 2 :bump: :banana:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Dustan vann så klart.. Bukehäst seger i dag :banana:
Madame Dust, lägg det på minnet ;)
 
Sv: Buke-hästar till start...

Reykur skrev:
Är det en rättvikshäst?
Såg att hans kör henne :)

Nja Romme häst numera, våran ordinarie kusk/tränare lyckades få med två hästar i samma lopp... Han hade anmält båda hästar till 10 lopp var och de kom enbart med i samma lopp... *suck* Han tyckte att det var enklast att ta lånekusk till våran för vi hade lättast att förstå sånt... :D

Hon var bra Madame Dust förrestän! ;)
 
Sv: Buke-hästar till start...

martha skrev:
Jag har ju inga starthästar själv, men Ville Världsvan startar på tisdag på Momarken igen......2525 V ...tror jag distansen var ......

Om kriterierna för tråden även gäller uppfödningar kan jag anmäla "vår hjärtepojke" GLOSTER. (Tyvärr är vi inte uppfödare på pappret, men i praktiken och det syns ju på "äppelnamnet")

Startar i unghästserien på Lindesberg 6/6 nr 1 lopp 9.

Bilden tog jag när han var 1 år....nu är han lite större ;)

th_gullen.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Buke-hästar till start...

Gävle tisdag lopp5,nr 12 (Otur med spår.....) Clown Rick

Gävle fredag(B-ponnytrav) lopp3(tror jag)nr:7 Piggybank

TUDDEOMUDDE,kanske vi ses?! :banana:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Ikväll på Umåker startar Daler och bodbäcksbill, dock är dessa inte mina hästar...men min hingst är far till dem, så jag följer dem noga. Daler har två raka segrar i raden. Dessutom så vann Pållex (med bodbäckspålle som far också) sin första start i livet på Bergsåker igår... :bump: :bump:
 
Sv: Buke-hästar till start...

ja, visst va hon? och hon va knappt trött efteråt :banana:
hon är stark som en oxe och har enorma lungor..
Ni har tur som har hans som lånekusk :) han är duktig.. vem är ordinarie?
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Va? Skiljs vi åt? ;) :p

Japp ni skulle ju absolut vara före oss i mål så det var inget roligt... :cry: :p

Reykur;
Ordinarie kusk annars är Micke Lindmark, som även tränar, fast Sören Eriksson har oxå fått köra en gång och då blev den en andra placering! Visserligen B-lopp men det gav poäng ialla fall! :D
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 541
Senast: MissFideli
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 546
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 059
Senast: nullo-modo
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 149
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp