Bukefalos 28 år!

Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Nä men Om du ska dit, så sk du kolla in en riktigt (blivnade) snygg 3-års märr.... lopp 3 nummer 6 :love:

Jag ska kolla in märrn ;)
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Gör det, tror du som monté ryttare skulle gilla storleken på henne :D
Har sett andra med samma pappa :love: VILKA monté hästar! :D ;)
 
Sv: Buke-hästar till start...

Har en ettåring till salu (smygreklam) med den pappan :angel:
 
Sv: Buke-hästar till start...

lsz skrev:
Har en ettåring till salu (smygreklam) med den pappan :angel:

Känns som att det är tre år för mycket att vänta på för mej o monté ;) :rofl:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Ska till Gävle på tisdag med våran andra starthäst lopp 4 nr 14 tror jag det var.En riktig hetsgök som är totalt okänslig i munnen(har vart det sen han inkörd blev),ger han bara tusan att galoppa o göra av med krafterna första varvet så kan han vara på plats. :crazy:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Rimmern årsdebuterade på Lindesberg 6/6 och fick sista pengen. Han tog en galopp varvet kvar men ställde sig fort. Han gjorde ändå hyggligt ifrån sig och gick 0,5 s över sitt rekord så jag tyckte ändå det var helt OK med tanke på att han inte startat sen oktober.

Ny start Lindesberg söndag 12/6 då i monté för första gången. Spår ett, så nu återstår att se om han han trava fort med ryttare på ryggen också.
 
Sv: Buke-hästar till start...

Har en 5-åring med samma pappa. Hur han skulle bli som monté häst kommer jag troligen aldrig få veta... :crazy:
 
Sv: Buke-hästar till start...

bulan skrev:
Har en 5-åring med samma pappa. Hur han skulle bli som monté häst kommer jag troligen aldrig få veta... :crazy:
Jaså!? Skadad eller?
 
Sv: Buke-hästar till start...

Solänget tisdag 14 juni
lopp 7 v5-5
häst nummer 3
 
Sv: Buke-hästar till start...

Nejdå inte nu längre :D
Han har bra storlek och kropp för monté, men jag är inte tillräckligt självmordsbenägen :angel: gav upp att försöka rida in honom efter flygturer till månen :eek:
Han tycker helt enkelt att jag ska sitta i vagnen där jag hör hemma och inte på ryggen :smirk:
 
Sv: Buke-hästar till start...

bulan skrev:
Nejdå inte nu längre :D
Han har bra storlek och kropp för monté, men jag är inte tillräckligt självmordsbenägen :angel: gav upp att försöka rida in honom efter flygturer till månen :eek:
Han tycker helt enkelt att jag ska sitta i vagnen där jag hör hemma och inte på ryggen :smirk:

Hahaa.. en katapult med andra ord :o :D nja är man inte tillräckligt självmordsbenägen ska man nog stå över, vilketkan vara klok ;)
 
Sv: Buke-hästar till start...

*knapplån*
mina passhästar har riktigt kommit igång nu! Förutom hon som startar i morgon har jag två småttingar i premie på måndag (Rambutan och Skip Dimanche) och en starthäst på Jägers på tisdag! :banana: Lopp 1 nr 1 Borlis Gute :)
 
Sv: Buke-hästar till start...

*knapplån*
BR P21 Hagmyren 13/6 nr9 lopp9, är han lika bra som i provlopp i Lördags så vinner han! :banana: (Gick en 17 tid låg i dödens mer än 1000m i frifartsloppet mot "flera hundratusenkronors hästar")
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
*knapp*
Humlan startar valla på onsdag 15e, spår 1 lopp 10 :eek:

Oj det loppet var fullt av gamla kändisar, nästanatt man måste titta på det :D
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Bara om du hejjar på mig :mad: :angel: ;)
Om du är där, måste du komma o hälsa på oss....
Ja vi får väl se, jag hejjar alltid på den snyggaste hästen :angel: om den sen kan springa är en annan fenna :D Men Fighter som är med är en super snygg häst o Ragata var en söt liten häst, sen är Bohman med oxå :o med Champange... oså Inkasso :) Blir ett kul lopp, ni får gasa på i starten då...spår 1 är väl lagom skojj ;)


Men först så är det kvalet på måndag som jag ska överleva...tveksamt :rofl: :rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Buke-hästar till start...

Jag och mitt "ufo" montéar på Rättvik Måndag 13:e.
Lopp 2 spår 2. *håller i hatten*
 
Sv: Buke-hästar till start...

Montéryttare skrev:
Ja vi får väl se, jag hejjar alltid på den snyggaste hästen :angel: om den sen kan springa är en annan fenna :D Men Fighter som är med är en super snygg häst o Ragata var en söt liten häst, sen är Bohman med oxå :o med Champange... oså Inkasso :) Blir ett kul lopp, ni får gasa på i starten då...spår 1 är väl lagom skojj ;)


Men först så är det kvalet på måndag som jag ska överleva...tveksamt :rofl: :rofl:
Min är knappast snyggast, men jag kan lova att hnon är mest uppseende väckande ;)

spår 1 är nog bra...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
355
Senast: sjoberga
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 654
Senast: MissFideli
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 738
Senast: Valle
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: hamilton1
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp