Bukefalos 28 år!

Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

värst va aktiva vi är här! det är nu när värmen kommer så orkar vi masa oss ut från datorn, lr? ;)
"min" pälsboll var jättebra idag (nån som såg henne?), första utan pengar tror jag hon var, gick 14,5 1640 -nytt rekord, tog i ordentligt på upploppet(fick ej fritt), annars trivs hon absolut bäst i spets (men det va ju lurigt från spår 12... :crazy: ). Kusken var iaf mycket nöjd med henne! :bump:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Då får man gratta till det fina rekordet :d :banana:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Min är knappast snyggast, men jag kan lova att hnon är mest uppseende väckande ;)

spår 1 är nog bra...

Uppseendeväckande :rofl: ja det blir ql o se :D
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Hon är en sån där häst som folk tittar på o sen tittar i programmet... ;)

Jasså,kul ;) Har du bilder på qcen?
 
Sv: Buke-hästar till start...

Montéryttare skrev:
Oj, självklart :o
Ganska dåligt med bilder, men här är en för 100 kg sen :angel:
{ecd1ea2e-41f3-41bc-bf61-8b8c6643e782}.jpg

Hästen i fråga är 149 cm hög/låg och har dessutom 4 vita ben... och kutar väldigt speciellt...
Skitsöt :love:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Oj, självklart :o
Ganska dåligt med bilder, men här är en för 100 kg sen :angel:
{ecd1ea2e-41f3-41bc-bf61-8b8c6643e782}.jpg

Hästen i fråga är 149 cm hög/låg och har dessutom 4 vita ben... och kutar väldigt speciellt...
Skitsöt :love:

Vad söt hon var! :love: Jag ska hålla ögonen öppna om jag är där på onsdag... vet inte om jag orkar nu när jag ska kvala på mådag å är på valla då... Två dagar är lite överkurs när man inte jobbar inna på banan längre :D Annars följer jag er på datorn, o håller tummarna på onsdag ;) (får hålla många tummar för alla "söta" hästar :angel: :rofl: )
 
Sv: Buke-hästar till start...

Såg precis nu att Leffe blanch vann på Örebro,slog av Little Big Horn, :bump:
 
Sv: Buke-hästar till start...

*knapplån*
Bodbäcksgull startar i stoderbyt för kallblod ikväll på östersund samt att Rubin som också är efter "pålle" startar i derbyt...
 
Sv: Buke-hästar till start...

Mehl skrev:
Min häst startar på Valla imorrn lopp 6 nr 6.

:rofl: NUUUUU såg jag att det var vår "släkting".....honom kollar vi ju alltid lite extra :D Urläcker häst :love:
 
Sv: Buke-hästar till start...

Eftersom vi fick galopp,från förhatligt 12:e spår på Gävle :devil: (startar aldrig mer från dåligt spår :devil: )

Så provar vi Eskils imorn,häst 5,lopp 2.......

Piggybank var 3:a på Gävle :banana: Tiden,17,7 med 2 :eek: galopper,startar igen Valla lördag :bump:
 
Sv: Buke-hästar till start...

stally skrev:
Så provar vi Eskils imorn,häst 5,lopp 2.......

QUOTE]

Akta dig!! Loppet heter :Strömsholms Grand National.. Låter som Galopp ju :p
 
Sv: Buke-hästar till start...

Hahahaha :rofl: Passar ju bra,då han tränat hoppning och galopp i skogen idag :D
 
Sv: Buke-hästar till start...

Nä det blev ju inte galopp...... :angel: Men dödens :devil:
Vi var endå nöjda,då han för första gången gick barfota fram,det verkar funka trots stammen.... :p

Han gick 15,1,i dödens,vi anmäler snart igen,blev bara av med 35 poäng....... :crazy:
 
Sv: Buke-hästar till start...

*knapplån*
mina två bäbisar skötte sig utmärkt idag! :love: båda gick 32,2 med 76 och 73 i puls. dom skötte sig som förväntat (den ene är liiite tjurskallig och bråkig, men det visste vi ju... :D ) så nu hoppas jag på att pållen imorgon går bra oxå!
 
Sv: Buke-hästar till start...

*knapplån*

Inte mina hästar, men några från stallet ska iallafall ut på fredag och lördag.. :)

Boden 17/6
Lopp 3 nr 5

Dannero 17/6
Lopp 4 nr 1 och nr 9

Boden 18/6
Lopp 4 nr 4 (V75:1)
Lopp 7 nr 9 (v75:4)

Heja på dem!! :)
 
Sv: Buke-hästar till start...

Så himla skönt o klara montékvalet idag (20.6/2180) med "monster-hästen" ;) :D Lugn som en filbunke o travade som en klocka :banana:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
385
Senast: sjoberga
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 786
Senast: MissFideli
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 588
Senast: Fibusen
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp