Bukefalos 28 år!

Bukefalistiska Travhästar..

Sv: Bukefalistiska Travhästar..

*lånar knapp*
Min stjärna började året med att vara 1-1-2-2-1 i sina fem första starter och sen avslutade hon året med att dug-1-2-2-1.
Hon gjorde 18 starter i år vilket gav resultatet 5-6-2 och knappt 140000 på kontot och en massa prydliga nya rekord. det är starkt tycker jag:bow: jag var tom tvungen att beställa tröjor med henne på till mig och ungarna så bra är hon:D Hon heter Maxie Rose...
mvh jesse
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Oj oj oj det skulle bli många hästar det :). Men det är länge sedan nu känns det som. Hade många passhästar under årens lopp.

Några av dom jag minns mest av olika anledningar är:

Elaine Will
Ca Rozz
Baron Godiva
Isa Cub
Newton Rozz
Tuck In
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Det känns väl rätt onödigt, det kan ni väl starta ny tråd om?

Den här tråden är väl för att hålla koll på Buke-hästarna och deras ägare? :angel: ;)
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Förlåt MIG i stället, jag menade givetvis inte att vara kort.. :o
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Lines skrev:
Jag har skött en avkomma till Ca Rozz.

Nämen vad är det du skriver! Vad kul! Ca Rozz var underbar. Jag hann inte lära känna henne så mycket men jag fäste mig vid henne på nått speciellt sätt. Vi hade henna på gården under 90 talet sen försvann hon. Vet inte vart hon tog vägen. Jag vet bara att vi hämtade henne från en viss person som inte hade skött henne som han skulle :(. Minns det med avsky!


Vilken avkomma var det om jag får fråga?
 
Senast ändrad:
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

min pålla heter Lucy Tibo!:love: hon ska gå kval på lördag (örebro) håll en tumme! sen ska stålarna rulla in:d ! M
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Ja har då Aces Coffee. Men han har nyligen gjort sitt,startade för några veckor sedan...
Någon mer med Aces hästar?
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Travanti skrev:
Ja har då Aces Coffee. Men han har nyligen gjort sitt,startade för några veckor sedan...
Någon mer med Aces hästar?

Har du bytt nick eller har inte M. kvar Coffe?
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Min lilla travare heter Sobel Aragorn
e: zoogin
u: sobel alexis fluer.
Ingen penga maskin men en väldigt fin ridhäst
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

* Lånar knappen...

Vi har andelar i the Terminator (skadad) och i Damell Sidney (startas upp efter fölning i monté nu)

Gammeltanterna Rigmor Palema & Sandie Hogan
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Av någon anledning tycker jag bäst om just travare. Först och främst för att de (för det mesta) är så enormt trevliga. Dessutom är det så kul att lära dem annat också. Finns nog ingen som uppskattar andra "aktiviteter" så..... Just nu har jag dock bara en hemma, men hon är Rapshodie Girl, till vardags "Rappie". :love:
 
Sv: Bukefalistiska Travhästar..

_xanth_star_ skrev:
Jaaa, penningmaskiner eller inte här kommer de :smirk:

Kavasaki 7 år e. Kosar. En riktig, grisig bromsare men vi älskar honom iaf, springer in runt 100.000 varje år så då får man bromsa lite...

It's Alright Ma 7 år e. Dylan Lobell (En av vinstrikaste svenskafödda Dylan avkommorna ;) Är ärlig och ger alltid sitt bästa trots dåliga resor, bra i grunden men har problem med hovarna.

King Space 4 år e. Take Chances. Har mest hoppat och varit ofräsch men vann ett lopp som treåring

Petpåtjen 3 år e. Rite on Line. Pensionsförsäkring. Egen uppfödning som står nere på Valla, hur snygg som helst, debuterade nyss men blev diskad, såg dock kanon ut... :d

Mvh Johanna

De tre översta har jag pysslat om :) King space är såå :love: hoppas det börjar funka för lillkillen igen!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp