Bukehästar i skaraborg?

Här går det bra! En kompis blev med häst lite hastigt och lustigt så den bor hos mig ett tag. Hon bor långt bort så hon ska försöka hitta stallplats närmare men den kan stå hos mig så länge. Min vita blev kär. Den svarta inte direkt men hon gillar aldrig andra hästar.

12930696_1738776913059047_1750850701_n.jpg
 
Tävlingen i helgen gick sååå bra! Tänk vad kul det är att vara på tävling med en häst som faktiskt gillar det :)
Vi nollade i 90 med en relativt lugn runda, nollade grunden i 95 efter en kaosrunda där jag bara styrde och bad för mitt liv typ haha, och även nollade i omhoppningen. Omhoppningen var typ det roligaste jag gjort i år. För en gångs skull ville vi galoppera lika fort och då fick jag också igenom någon halvhalt här och där faktiskt!
Vi blev tvåa individuellt och laget slog till och vann! Vilket var en jädra tur, då det både blev riktigt tidig morgon, långt att åka och lång tävlingsdag.. det är så mycket lättare att köra hem då ;)
Nu till helgen ska vi på pay and ride i Töreboda, första gången jag rider Linus på dressyrbana. Ska bli väldigt spännande :)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag söker information om fallet (målnummer eller någon som vet något om detta) på en kvinna i Essunga kommun, skaraborgs län. Hon...
Svar
13
· Visningar
1 850
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej! Jag går lite i tankarna på att försöka mig komma in på någon utbildning som sadelmakare ifall jag inte kommer in på hovslagar...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: lillan222
·
Hästmänniskan Går i tankarna på att utbilda mig till hovslagare. Men jag önskar svar på en fråga som jag upplever som lite ”hysch-hysch”. Men vad kan...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 199
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp