Bukefalos 28 år!

Bukehästar till start 2006

Sv: Bukehästar till start 2006

Black Runner Romme 13/2 Lopp 3 Spår 1:angel: :crazy: :eek:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Gud så spännande!!:banana: :bump: :eek:

Nu håller vi tömmarna!
 
Sv: Bukehästar till start 2006

-knapplån-
Fia årsdebuterar i Boden onsdag 15/2 spår 8 2140a
 
Sv: Bukehästar till start 2006

G.G.Barbara Romme 20/2 Lopp6 Spår2:banana: :banana:
Spets o Slut kanske :idea::angel:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

nilema skrev:
Fia årsdebuterar i Boden onsdag 15/2 spår 8 2140a
Opl på 22,1 :crazy: Öppnade som ett jehu bakom bilen iaf, trött 300 kvar men travade bra.... alltid något
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Joker till start på Gävle 18/2 V75-2 spår 1 :banana:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Ninas Apache Örebro 24/2 Lopp7 Spår8 :mad:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Glömde se på din:o jag hade ju min egna ut i det loppet. Första starten hon gjorde för oss så man visste i princip inget alls hur hon skulle fungera. Fick värsta smörloppet från bricka tolv bakom bilen och hamnade i fjärde ytter som så småning om blev andra ytter...

..kunde sitta kvar där till ungefär 400 kvar då hon gick på i tredje, avslutade bra och var tvåa, slagen med en halv längd. Klart positiv årsdebut. Hon springer så jädrans snett med skallen så hon går aldrig riktigt att släppa av ordentligt.

Min stora stjärna gör sin årsdebut på söndag, i norge. Viss galopprisk då hon inte startat på länge och har tränat på väldigt lugnt men är hon något så när i ordning har hon hittills aldrig gjort ett dåligt lopp. Bara hoppas på det bästa alltså:bump:
mvh jesse
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Jag vet minst en som "glömt" att skriva i denna tråden...:angel:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Då får jag lov att skriva upp My Exchequers nästa start..

På Romme 27/2 Lopp 3 spår 3 vilket är förhoppningsvis bra för honom!

Jag tycker det är så himla spännande att åka med som moraliskt stöd! Så även om Checken inte är min häst så är jag ju i alla fall med och ryktar honom snygg inför loppet.. ;)

Så nu får ni alla hålla en tumme för Checken och hoppas att vi får gå till vinnarcirkeln.. :)
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Får själv vänta ett par veckor för start, siktar dock på ett lopp på Valla den 15/3, måste bara försöka få med hästen någonannanstans och skaffa lite poäng först:angel:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Black Runner Gävle 28:e lopp 4 bricka 12 (på tillägg där han bör vara..:angel: )
 

Liknande trådar

M
  • Låst
Trav tog mig friheten att starta en 07-tråd eftersom den andra gällde för -06.. :) kopierar över bukehästarnas första starter för 07 från...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
39 010
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp