Bukefalos 28 år!

Bukehästar till start 2009

F

Fnobby

Gott Nytt år och vi hoppas på fina buke-framgångar även 2009!

Nytt år- ny "Bukehästar till start-tråd"...

Jag börjar:) Första starten efter flytt igen.

Eskilstuna 5/1, lopp 5, spår 5/2140 volt. Quidia. Kör själv.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bukehästar till start 2009

Tvåan kommer här

3/1 Jägersro
Rapa Nui Silverdivisionen J Sjunnesson
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Dropdead Beauty

Romme 4 jan
V65-2, bricka 10/2140a
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Aldermarin

Romme 4/1
V65-3 lopp 5 bricka 3 1640a (hans ideal distans) :D
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Speedy Jobie
Solvalla 7/1
Lopp3
Spår 7
Första starten i vår regi
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Dropdead Beauty

Romme 9 jan
Lopp 9, spår 4/1640A


Första gången i P.21 träsket :cool:
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Sweet Sirocco Örebro 8/1 lopp 2
Rolex Håleryd Axevalla 9/1 lopp 5

Inga höga förhoppningar, hårda vägar hemma och travbanan stängd. Men dom kan ju inte bara gå hemma och skräpa hela vintern :D
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Japanese Beetle till start på Valla 7/1 V64-4 spår 2..

Tufft emot och tror och hoppas på en matlapp :)
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Mantorp 12/1 Lopp 7 Quidia spår 11/2140a.
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Inte start men kval iaf ! :)

Baron Spender 15/1, Gävle, Håkan Wallberg kör
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Sweet Sirocco Åby 17/1 lopp 7 (Världens bästa Sarah kör :D)
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Dropdead Beauty
Romme 19 jan
V4-2, spår 1/1640A


Kortlopp auto var det sista vi trodde att hon skulle klara av men det verkar ju gå bra ändå :D
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Tosca du Ling startar idag på Solvalla, V64-6, häst nr 2 och Claes Sjöström som kör. Håller tummarna!
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Xanthos Crown & Bear My Royalty startar på Åby på lördag (17/1), båda med Örjan Kihlström i vagnen.
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Jag ska också till Åby på lördag, med en passhäst (lopp 4, nr 6) och så startar Quidia på Valla på onsdag 21/1, lopp 7, spår 1/2640, nu med chefen i vagnen (det handlar om ett litet vad...skulle det bli galopp är det okej att säga grattis då med:angel:)

Jag vet inte om jag startar för mycket, eller ni andra för lite, men nu är ju häststackarn med för tredje gången på samma sida!:crazy:
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Skulle kvala "Baronen" igår men han var kass i värmningen så det blev strykning.
Gävle nu på torsdag 22/1 tar vi nya tag med ny häst, Kära Felicia ska monte´kvala, Johanna Hedlund rider.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bukehästar till start 2009

Jag vet inte om jag startar för mycket, eller ni andra för lite, men nu är ju häststackarn med för tredje gången på samma sida!:crazy:

Det här är nästan lite pinsamt:o, men jag har anmält Quidia på halvrad och kommit med... På måndag på Mantorp, lopp 2, spår 2, kör själv.

Ni måste tro att jag sover med propositionerna bredvid mig i sängen...och visst, det har hänt. Men ni vet, det är dyrt med pälsglans, så det är praktiskt om man kan utnyttja samma flera starter efter varandra...:angel:
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Quidia på Valla på onsdag 21/1, lopp 7, spår 1/2640, nu med chefen i vagnen (det handlar om ett litet vad...skulle det bli galopp är det okej att säga grattis då med:angel:)

Ja, det är ju inte grattistråden det här men hur gick det med vadet?? :D :angel:
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 738
Senast: Valle
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: zarmino
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 111
Senast: iNHALE
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp