Bukemännen och kvinnorna

Nä, de jobbar på avdelningen för barnfrågor hos 1177 (och är helt underbara :love:)

Vi var några kompisar som faktiskt diskuterade om 1177 aktivt anställde finlandssvenskar för att de låter trovärdiga och lugnande.
Det gör de faktiskt.. ;) Jag bor i en liten stad i Österbotten, och här finns ett callcenter för 1177 sedan ett och ett halvt år tillbaka. Min mamma är sjuksyrra och var intresserad av att jobba för dem. Hon valde dock att göra annat, hon tyckte det var för stressiga arbetsvillkor.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp