Bukefalos 28 år!

Bukes snyggaste western häst 2007!

Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Her er kaldblods vallaken min med sin nye utrustning :) Er han inte vacker?? :love:



CA8DQVCH.jpg
[/IMG]
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Det finns fler bilder men jag kommer inte åt dom för tillfället då min dator e ner plockad för flytt.::)
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

*kl*

Hur skall man kunna utse den snyggaste westernhästen 2007 på buke? :rofl: Det finns jätte många fina!!! Sedan är det lite rörigt med röstningen och så ;)

Många fina hästar!:love:
MVH Malin! :)
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Nu ska vi se om jag får med min lilla snäcka..
Bättre sent än aldrig. Klurigt..
 
Senast ändrad:
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Tjohooo! Det gick:banana::banana: Där har ni mitt bidrag!
Bellis, 4årigt quartersto e:Jacs deduction. Lazy Ladys stolthet!
 
Senast ändrad:
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

hmmm pinsamt... skulle gärna bidra.. men hur sjutton lägger man in bild då...???
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Mimba och Tinka får absolut mina röster! Helt underbara! Kanske för att dom påminner om min egen...;) Tyvärr vet jag inte hur man lägger in bild. Får väl lära mig det nån gång...
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Mitt bidrag! :



Laura, 13 årig Arab/Haflinger korsing :D
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

ingen som har någon komentar om lillpollen min? ;>
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

nu ska jag vara duktig... ;)
lägga in bild:

man får bli medlem på ex. www.pixbox.se eller www.photobucket.com (enligt mig lättare än pixbox).

Väl där så kan man ladda upp sina bilder ifrån datorn. Sedan finns det en "direct link" eller url hos den uppladdade filen som du kopierar.

När du ska posta ett inlägg så finns det en liten symbol som ser ut som ett berg med gul bakgrund/typ som ett vykort ibland "knapparna" i överkant av rutan man skriver i (brukar vara tredje symbolen från höger). När du klickar på denna så dyker det upp en liten ruta där du kan klistra in "direct link":en eller url:en. då får du med bilden i ditt inlägg!

och just det ja: när man klistrar in url:en så kan det bli dubbla http:// i början på url:en. Det kan göra att bilden inte syns. så krånglar det så kolla upp så det bara står en gång!
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

pic_show_id13614325.html


gör ett försök, första bilden jag lägger in på buke =))

Lady Bar -91
Quarter/Nordsvensk :)
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 087
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 955
Senast: Mia_R
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 817
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp