Bukes snyggaste western häst 2007!

Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Nej de ska bli jätte roligt att se honom starta sen. Han har mkt bra galopphästar i sin stam. låt han vis vad han kan. Han blir inte förstörd han står hos rätt tränare. Om de fortfarande är den blonda kvinnan på landet. Jag ska titta på honom när jag åker dit på löpen alltså.
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Du är inte den enda som vill det må du tro, men han är ju ett Fullblod och är ämnad för Galoppen och har nog för mycket närver även att han inte visar det. Han är en underbar individ och de lär älska honom på Täby:idea:
Nu får jag ångest;)

Du borde ha massor med ångest, du kan inte hålla en sån häst borta från Paintklasserna...skäms!!! Vi vill se han på WESTERn banan:banana:
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Det är väldigt dålig linje till mig nu, jag hör inget ser inget! ALLALLALLLA.*LER*
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Mitt bidrag i tråden.
Ni kommer få se mig och Chili på tävligsbanorna nästa år :banana:
Tyvärr kommer vi inte iväg till Futurityn i år, pågrund av diverse skador :cry:
Bild060-2.jpg
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

NETHRIL!?

Har du inte lagt in en bild på Chili? :eek: Du får gärna ta från min hemsida om du vill, högerklicka på bilderna och kopiera URL koden som står under egenskaper... :D:angel:
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

haha!
Jodå hon är med! (s.9 inlägg 169)

fast bilderna på din sida är ju nästan lite för avslöjande.:angel: hon viker ju ut sig som värsta, ja, jag vet inte vad! :o:D
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

*kl*
har ju nya bilder på chillsan nu och tycker faktiskt att hon börjar vara lite snygg ibland (inte bara en söt liten rultig sak) fast hon är väl kanske mest söt egentligen...
här är mitt bidrag:
Poserar.jpg

Snyggingen.jpg

Okej, nu ska jag vara heelt opartisk.. :angel: Hmm, ska nog rösta på Chili eller Kid :love:
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

carwes leo (2)

Myras 10 åriga paintsto (1)

Wranglers Willy (1)

Sidekicks Allie (2)

Wranglers Kid (3)

Pirajas Lilly (1)

Funnys Little Rocket (2)

Linas Kenzo (1)
 
Senast ändrad:
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Okej, så här får det bli... Har ju träffat Chili i verkligheten och hon är bara sååå charmig o sööt! :love:

carwes leo (2)

Myras 10 åriga paintsto (1)

Wranglers Willy (1)

Sidekicks Allie (2)

Wranglers Kid (3)

Pirajas Lilly (1)

Funnys Little Rocket (2)

Linas Kenzo (1)

Luisa Little Princess (1)
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Bara för det får ni lite nya bilder på Bosse som stod Reserve Champion i helgen på Harvest! :love: :D

Bosse07101227.jpg


Bosse07101212.jpg


Bosse0710121.jpg
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Holy macaroni vad stor han har blivit! Och snygg med för den delen!
Gratulerar! :D
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Måste berömma denna häst...En QH av en typ som även jag skulle kunna tänka mig att ha;)...SNYGG!!! Grattis Wrangler!!!
 
Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Åh tack! :love: Ja det är en typ som jag också gillar!

Det är extra kul för mig med honom eftersom han är född hos mig! :)
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 979
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 066
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 776
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp