Bukefalos 28 år!

Buketräff - Göteborg med omnejd

Finns plats på Pinchos för nio pers iaf (kunde inte kolla fler i appen) så tio är säkert inte något problem.
 
Finns plats på Pinchos för nio pers iaf (kunde inte kolla fler i appen) så tio är säkert inte något problem.
Men vad fasen, vi kan väl köra på Pinchos då om ingen hade något specifikt emot det? Så blir någonting bestämt. Skulle vi bli 10 eller 11 eller 12 så tror jag säkert det går att lösa på plats. :up:

Jag kan iofs avvakta besked från Golden Days nu efter lunch, men det känns överkurs att försöka hitta någonstans som tar 20, det känns mer som 10-12.
 
Men vad fasen, vi kan väl köra på Pinchos då om ingen hade något specifikt emot det? Så blir någonting bestämt. Skulle vi bli 10 eller 11 eller 12 så tror jag säkert det går att lösa på plats. :up:

Ja, funkar fint för mig iaf. Ingen kulinarisk uoolevlelse på något vis - men ändå gott tycker jag. Plus smidigt när alla kan välja så fritt och betala utan strul :p
 
Som en riktig galning :D jag är den blonda mamman med träningskläder, keps och blå Cybex barnvagn ;) då vet du sääääkert, unikt signalement :angel:

Haha, den enda barnvagnen jag kollar efter är min kompis barnvagn för att se om hon hänger på lekplatsen :p
Mig ser du oftast i vitgulblå bil med blå lampor på taket :angel:
 
Men vad fasen, vi kan väl köra på Pinchos då om ingen hade något specifikt emot det? Så blir någonting bestämt. Skulle vi bli 10 eller 11 eller 12 så tror jag säkert det går att lösa på plats. :up:
Det låter bra tycker jag! :up: Hellre det är Golden Days (är lite traumatiserad av deras mat :o :D)
 
Men... bokar du helt enkelt då, på nåt trevligt Pinchos, så hanterar vi eventuell över- eller underbeläggning där och då? :)

Jag har inte bokat, eftersom jag inte vet helt hundra om jag ska med. :p Tänker att det är dumt att hålla på och boka i mitt namn och så då? :p kanske inte spelar någon större roll iofs...

Är vi tolv? 13?
 
Jag har inte bokat, eftersom jag inte vet helt hundra om jag ska med. :p Tänker att det är dumt att hålla på och boka i mitt namn och så då? :p kanske inte spelar någon större roll iofs...

Är vi tolv? 13?

Har du tid att ordna en bokning så får du gärna göra det. Blir det så att du inte kommer så kan vi väl bara ringa och flytta över bokningen i mitt eller någon annans namn?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp