Bukefalos 28 år!

Buketräff - Göteborg med omnejd

:bow: Jag gör ett ryck och skriver PM till folk också. Det var något trassel med taggningarna senast och jag misstänker att det finns någon gräns för hur många som går att tagga i ett inlägg (dvs hur många som får notisen).

Vad bra!! Skriv här hur det går. Tänker att en del kanske droppat av nu och då får jag kanske göra ett nytt race med att kontakta restauranger. :)
 
Jag har för avsikt att komma - men jag måste kolla med maken. Vi har haft extremt dåligt med tid för varandra sista veckorna, och jag har stressat som en idiot, vilket börjar kännas. Börjar bli sliten...
Tror dessutom att jag tänkte att det var den 9e :p
Ska snacka med honom, men i nuläget räknar jag med att komma!

@Killaloe, det var på Vinopasta vi var då för några år sen. Men där får vi ju inte heller plats om vi blir tjugo :p
Har inga övriga förslag på restaurang i nuläget tyvärr.
Var dock på tranquilo häromdan och jag var inte imponerad :p
 
:bow: Jag gör ett ryck och skriver PM till folk också. Det var något trassel med taggningarna senast och jag misstänker att det finns någon gräns för hur många som går att tagga i ett inlägg (dvs hur många som får notisen).

Ah, förstår! Man får inte spam-tagga alltså :D

Förhoppningsvis får @Snubbelfot positivt svar från GD imorgon, men eftersom det varit lite tyst så kanske vi inte alls är så många längre och då har vi ev lite fler alternativ om inte GD kan.

Annars... Donken? :p:D:laugh:
 
Så länge jag inte behöver åka ensam från Uddevalla eller Trollhättan är jag på. För jag misstänker att ni inte vill ha ett ångestvrak att ta hand om. :p
 
Ska vi sätta en deadline för anmälningar?
För att underlätta restaurangbokningen tänker jag. Känns som om vi riskerar att aldrig få ett konkret antal att boka om vi inte drar en gräns någonstans. Kastar ur mig lördag som förslag och att vi då gör ett ryck för att boka restaurang då också.
 
Gör en ny lista då på dom som bekräftat så kan folk fylla i sig igen?

1.Araminta
2.Jarakamanda
3.Machafuko
4. Bumpo
5. Frokennordberg
6.Snubbelfot
7.Killaloe
8.Anna (väl?!)
9.Ceta (för det har jag bestämt :D)
10.Sleepan (?)
 
Gör en ny lista då på dom som bekräftat så kan folk fylla i sig igen?

1.Araminta
2.Jarakamanda
3.Machafuko
4. Bumpo
5. Frokennordberg
6.Snubbelfot
7.Killaloe
8.Anna (väl?!)
9.Ceta (för det har jag bestämt :D)
10.Sleepan (?)

Sleepan har skickat PM till mig att hon är på! :D
 
1.Araminta
2.Jarakamanda
3.Machafuko
4. Bumpo
5. Frokennordberg
6.Snubbelfot
7.Killaloe
8.Anna (väl?!)
9.Ceta (för det har jag bestämt :D)
10.Sleepan (?)
11.Syrran!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp