Bukefalos 28 år!

Buketräff - Göteborg med omnejd

Jag åker som sagt från Vänersborg så från Trollhättan har du sällskap om du åker tåg :D
Med tanke på att jag ska till Lilla Edet efteråt så får du i alla fall sällskap hem. ;)
Precis! Vad kan gå fel? ;)
Absolut ingenting. ;) Eller allt. Mvh lyckas alltid med något :D
Jag åker från Trollhättan :)
Men dåså! Då ska jag nog kunna ta mig runt i Göteborg när så många åker från det hör hållet.
 
Beklagar :(


Och så tråkigt även för oss, hade varit så kul att få träffa en moderator liksom! :D

Tack....
Jag hade hellre träffat en massa bukefalister men nu ser det ut som det gör.
Det går väl kanske ordna en fika eller nått inne i stan,vilken dag som helst?

Annars så kan jag sätta mig i en bur på Järntorget så får ni komma och träffa moderatorn. :rofl: :rofl:
 
Det går väl kanske ordna en fika eller nått inne i stan,vilken dag som helst?
Annars så kan jag sätta mig i en bur på Järntorget så får ni komma och träffa moderatorn. :rofl: :rofl:
Det borde ju inte vara omöjligt alltså! Men ja, bur på Järntorget låter bra! Då kan vi komma och mata dig med små lappar där vi skrivit ner saker vi minns från buke som blivit bortstädade :angel: :D
 
Hej, jag får tyvärr backa ur pga plötsligt kraftigt förändrad ekonomi denna månaden. Hoppas ni får det fantastiskt härligt!
 
1.Araminta
2.Jarakamanda
3.Machafuko
4. Bumpo
5. Frokennordberg
6.Snubbelfot
7.Killaloe
8.Anna (väl?!)
9.Ceta (för det har jag bestämt :D)
10.Sleepan (?)
11.Syrran!
12. AnnDerry

@Anna ska du strykas? Det vore ju jättetråkigt om du tvingas hoppa av pga ekonomin, är det tillfälligt lägger jag (och säkert andra också) gärna ut för dig så kan du betala tillbaka när du kan.
 
@Anna ska du strykas? Det vore ju jättetråkigt om du tvingas hoppa av pga ekonomin, är det tillfälligt lägger jag (och säkert andra också) gärna ut för dig så kan du betala tillbaka när du kan.

Ja, högst tillfälligt till slutet av månaden skulle jag tro, möjligen slutet av oktober. Jag vet inte ens om det kommer att krisa helt och hållet, men gör det det så är det ju lite dumt om dyra pengar går på lyx ;) Tack för erbjudandet, det känns lite dumt bara!
 
Ja, högst tillfälligt till slutet av månaden skulle jag tro, möjligen slutet av oktober. Jag vet inte ens om det kommer att krisa helt och hållet, men gör det det så är det ju lite dumt om dyra pengar går på lyx ;) Tack för erbjudandet, det känns lite dumt bara!
Klart vi fixar så du kan vara med!
 
Klart vi fixar så du kan vara med!

Men puss på er gullisar! Som sagt kanske det inte ens behövs, men jag vill såklart vara med :) Tack, från botten av mitt hjärta! Allt annat för september är liksom redan betalt (teater och lite annat krafs) så det är inte så att jag behöver ligga hemma och äta nudlar hela månaden, men klart jag vill vara med på buketräff :heart
 
Ni som letar restaurang, har ni kollat med några hotell? De brukar ju ha bra kapacitet.
Det blir inte så lyxigt, men sällskapet trumfar väl ändå maten?
Clarion har en restaurang: http://www.nordabargrill.se/
Pigalle: http://www.hotelpigalle.se/atelier-meny/
Eggers: http://www.hoteleggers.se/restaurang/meny

Alla tre ligger på gångavstånd/nästan bredvid centralen. Jag har ingen möjlighet att ringa idag eftersom jag sitter på jobbet, någon annan kanske kan?

Jag skulle nog säga att både Atelier och Norda känns lyxigare än de förslag som varit uppe hittills. Bra mat på båda ställena. Eggers vet jag inget om.

Jag vill gärna följa med, men måste snacka med maken. Insåg också att det gått lite mer pengar denna månaden (kul att det gått typ en vecka sen lön) än jag trott.
:p
 
Jag får tyvärr också säga nej, vi hämtar vår nya hund tidigare än planerat, och jag vill inte lämna henne med ny hundvakt efter bara några dagar (sambon jobbar). :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp