Buketräff - Göteborg med omnejd

Då har jag pratat med Manana på Odinsplatsen. Den 8/9 hade de bara plats för 20st kl 18.00 eller 21.00.

De talade även om att eftersom vi är ett så stort gäng så (som jag uppfattade det) får vi in mat enligt "kockens val". Det kostar då 245 kr per person för den här menyn. Man får då 10 stora rätter att dela på. Ni kan läsa mer på deras hemsida om ni har funderingar kring vad för mat det handlar om.

Så... hur vill ni nu? Ska jag boka någon av tiderna eller vill ni hellre satsa på något annat? :)
 
Bra uppkollat @machafuko :)

Personligen tyckte jag inte att kockens val var sådär jättespännande :o så jag är öppen för att diskutera alternativ :)
Vet inte om det finns andra tapasställen som är bra där alla kan bestämma vad de vill (tänker att det ju är fördelen med tapas att det går att anpassa lite efter egna preferenser och förhoppningsvis finns något för alla)
 
Bra uppkollat @machafuko :)

Personligen tyckte jag inte att kockens val var sådär jättespännande :o så jag är öppen för att diskutera alternativ :)
Vet inte om det finns andra tapasställen som är bra där alla kan bestämma vad de vill (tänker att det ju är fördelen med tapas att det går att anpassa lite efter egna preferenser och förhoppningsvis finns något för alla)

Tack :D

Jag är riktigt dålig på restauranger i Göteborg så lämnar den diskussionen till de som kan. ;)
 
Åh, trist. Håller med om att kocken inte hade gjort särskilt spännande val :cool:

Tyvärr är det ju ofta så att de inte är villiga att individanpassa vid större sällskap. Kanske finns ngt mer bufféliknande ställe som funkar för de flesta annars? Typ Gbg wok eller vad det heter?
 
Kan det funka att boka som två sällskap, med 10 i varje? :confused: Men då kanske det inte blir borden bredvid varandra iofs...
 
Bra uppkollat @machafuko :)

Personligen tyckte jag inte att kockens val var sådär jättespännande :o så jag är öppen för att diskutera alternativ :)
Vet inte om det finns andra tapasställen som är bra där alla kan bestämma vad de vill (tänker att det ju är fördelen med tapas att det går att anpassa lite efter egna preferenser och förhoppningsvis finns något för alla)
Ett ställe som åtminstone varit trevligt och haft bra tapas är restaurang Athena som ligger vid heden, de har även grekiskt om det skulle falla bättre i smaken :)
Gissar att jag inte kommer lyckas lösa så att jag kan följa med :( men låter som ett jättetrevligt initiativ
 
Ni som har bra koll
Pinchos
Tranquilo
Restaurang Athena

Kan något av dessa vara ett bra alternativ?

Eller ska vi skippa tanken på tapas? Det kanske är svårare än "vanlig" mat med stort sällskap?
 
Ni som har bra koll
Pinchos
Tranquilo
Restaurang Athena

Kan något av dessa vara ett bra alternativ?

Eller ska vi skippa tanken på tapas? Det kanske är svårare än "vanlig" mat med stort sällskap?

Jag gillar Pinchos, det är ju så smidigt när en är många, med betalning och beställning och kontantlöst och så. Okej att det blir lite spring när alla ska hämta mat och dryck, men så farligt är det knappast :-)
 
Jag gillar Pinchos, det är ju så smidigt när en är många, med betalning och beställning och kontantlöst och så. Okej att det blir lite spring när alla ska hämta mat och dryck, men så farligt är det knappast :-)
Ja det känns smidigt med Pinchos :) Frågan är om alla hittar något att äta? För då är det ju kanske ett bra alternativ :)
 
Ja det känns smidigt med Pinchos :) Frågan är om alla hittar något att äta? För då är det ju kanske ett bra alternativ :)

Ja, det förstås. Fast jag tycker ändå att de har ett bra och varierat utbud åtminstone vad gäller vegetariskt - men nu har jag inte hunnit läsa hela tråden, det kanske finns annat att ta hänsyn till.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp