Buketräff - Göteborg med omnejd

Pinchos låter väl bra! Om dom har plats för så många med så kort varsel...

Ja det är frågan för - men jag kan tänka mig att den på Götabergsgatan är troligare än de andra. Det är dessutom den allra första och jag tycker att den är mysigast av allihopa :-)
 
Jag äter allt. Har faktiskt inte varit på Pinchos men fått det rekommenderat flera gånger av närstående så jag är På. :)
 
Min svärfar med fru kommer hela vägen från Iggesund hit ner på fredag 8/9 :(
Tänkte först "skit samma" men de stannar bara två dagar och vi ses bara 1-2 ggr om året, och de är faktiskt väldigt trevliga att umgås med så jag får stå över träffen denna gången. Skit att det krockar:turd:
 
Pinchos gick åt skogen haha. Fick lägga önskemål på hemsidan och nyss ringde de upp och erbjöd kl. 16.00 men sa att de egentligen inte tar emot så stora grupper över huvud taget. Det var Götaberg jag talade med. Han sa att Magasins inte heller tar så många och med de andra Pinchos i Göteborg visste han inte.

Heden eller Linné, jag testar
 
Pinchos gick åt skogen haha. Fick lägga önskemål på hemsidan och nyss ringde de upp och erbjöd kl. 16.00 men sa att de egentligen inte tar emot så stora grupper över huvud taget. Det var Götaberg jag talade med. Han sa att Magasins inte heller tar så många och med de andra Pinchos i Göteborg visste han inte.

Heden eller Linné, jag testar

Linné tar nog inte heller, den är inte så stor :(

Någon som har koll på typ bufféställen annars? Jag vet typ bara Gbg Wok som har kvällsservering. Annars vet jag inte vad för ställen som har valbar mat för så många.

Kanske kan komma lite senaommarväder aå vi kan picknicka annars :D
 
Pinchos gick åt skogen haha. Fick lägga önskemål på hemsidan och nyss ringde de upp och erbjöd kl. 16.00 men sa att de egentligen inte tar emot så stora grupper över huvud taget. Det var Götaberg jag talade med. Han sa att Magasins inte heller tar så många och med de andra Pinchos i Göteborg visste han inte.

Heden eller Linné, jag testar

Kanske Buenos Aires på avenyn tar större sällskap?
Eller öht ställena på avenyn, flera har ju rum "där bakom" som man kan boka?
 
Tranquilo kunde inte ta emot oss. Jag känner att jag kanske behöver hjälp här av någon om jag ska orka/hinna. Har en massor av plugg nu och lite svårt med allt annat i livet som ska hinnas med också ;)
 
Jag har dålig koll alltså - vet att tidigare buketräfdar har vi träffats på andra lång på någon pub samt att ett gäng var på någon pastarestaurang (kommer du ihåg vilken @Sleepan ?).
Kan det vara några alternativ?

Eller finns det någon trevlig och bra AW i centrala Gbg som kan fungera?
 
Jag har varit med på Bishops Arms på Järntorget och på Rover på 2.a Långgatan. Ingen av de två är väl några kulinariska bastioner iofs.

Golden Days skulle kunna funka, jag ringde och kollade nu men blev ombedd att återkomma i morgon när rätt bokningsansvarig finns på plats. Lät inte definitivt omöjligt iaf.
 
Senast ändrad:
Förlåt, förlåt allihop! När jag tänkte att saker och ting skulle lugna ner sig så blev det bara ännu mer stress och skit. Jag är jättepå en träff men har inte alls den tid som jag hade när jag drog igång projektet :( Superglad för er som kämpar vidare :love: :love: :love:
 
Lite tyst i tråden tycker jag! Vilka av gänget har fortfarande planerat att komma nästa fredag? :)

(Ni kan väl typ gilla inlägget eller ngt om ni är på, och skriva om ni fått förhinder? Tror jag tagit bort de som redan meddelat, lite dålig koll såhär på mobilen.)

@Araminta
@bumpo
@escodobe
@Killaloe
@Ceta
@YorkWann
@lillebill
@grodan21
@LaMirage + 1
@Snubbelfot
@Syrran!
@Smulu
@Elo
@jarakamandan
@Sleepan
@BernT
@Anna
@AnnDerry
@machafuko

:bow: Jag gör ett ryck och skriver PM till folk också. Det var något trassel med taggningarna senast och jag misstänker att det finns någon gräns för hur många som går att tagga i ett inlägg (dvs hur många som får notisen).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp