Bukefalos 28 år!

Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Ingen fara :p.Jag var inte hemma försen vid tjugo över tre haha.

Var verkligen trevligt att träffa alla även om jag kanske var lite tyst ibland som beror på min hörsel.Hade helt klart varit roligt att ses igen för ni var verkligen väldigt trevliga.

Undret:Sen försökte jag komma på hur fasen jag skulle säga att jag tycker det var väldigt coolt att du alltid bär hatt.:)
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Sådana saker är ju trevliga med :).
Min stackars sambo är fortfarande sjuk.
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Undret:Sen försökte jag komma på hur fasen jag skulle säga att jag tycker det var väldigt coolt att du alltid bär hatt.:)

Tack, va gulligt! Det går fint att säga det såhär med :D det var lite synd att man inte hann prata med alla men det är ju en anledning så god som någon att ses igen!
 
Sv: Buketräff i Göteborg

KL

Vill också tacka allihopa för en trevlig kväll! Fick ju till och med sällskap ända hem också, tack för det! :D
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Ja det var trevligt :D

Jättekul att träffa alla, även dom man inte hann prata med så mycket! Hoppas på en repris :)
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Jaha....och nästa träff blir när??? Så jag kan följa med :p
Ett understimulerat troll här!!!!!!
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Kl

Jag missade er träff då jag efter 8-dagars 10 timmarspass i ren koma hoppade på tåget hem på fredagskvällen...

Men, som nybliven Göteborgare är jag jäkligt sugen på att träffa lite nya folk :D Så, när är nästa träff? :angel:
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Samma här, jag är också med på det mesta :)

Röstar för ställe med fler sittplatser och lite lägre ljudnivå, pensionär som jag är ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp