Bukefalos 28 år!

Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Jag kan eventuellt helgen efter. Oklart om jag befinner mig i djupaste Småland eller Bästkusten so far dock. :)
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Om jag ska med kan jag inte helgen vid månadsskiftet då jag har tenta i början på veckan efteråt :p
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Vad sägs om en vardag? Jag är rätt upptagen en hel hög med helger framåt...
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Vardag skulle passa mig bättre också, dock fortfarande inte innan 20 maj eftersom jag har lite tentapanik :angel:
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Vardag fungerar också för mig! Sista veckan i Maj alternativt första veckan i Juni? Hur ser det ut för er?
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Jag är på, bra initiativ!! :)

Jag har min sista tenta den 7 juni, så gärna efter det! (då kan jag i princip när som helst!)
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Indeed, har min 5/7 -men den är stor och jag lär behöva 1 vecka intensivplugg plus en hel del utöver det redan innan.
Plus att jag har en hemtenta som ska in 30/5 givetvis :p
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Jag är upptagen helgen den 25-26 maj.
Sen är jag förhoppningsvis på Sweden rock 5-9 juni.
Jobbar även varje jämn helg med varierande arbetstider.
 
Sv: Buketräff i Göteborg

KL

Alltså, går det bra för oss eller? ;)

Nu drar jag upp tråden för sjuttioelfte gången så får vi se om vi får till det.

V.33 har kommit upp som förslag, finns intresse? :)
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Apselut! Bara jag inte jobbar så är jag på (och vad jag vet så är jag bara schemalagd måndag och tisdag, kan dock bli inkallad några av de andra dagarna också), det är ju kulturkalaset under den veckan också.
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Just ja! Det har jag glömt (kulturkalaset alltså). :)

Samma här angående jobb; mitt schema är slut vecka 32 men blir jag inringd på timmar måste jag nästan tacka ja. Annars är jag jättesugen på att se er igen, nu är det ju helt plötsligt ett halvår sedan...!

Apropå att det är kulturkalas; vad tror ni om picknick om vädret tillåter? Jag tänker att med kalas i stan lär det vara svårt att få plats allihop på samma ställe på uteservering/fik.

Rosenblad: Vi har inte bestämt nånting alls om dagar denna gång (än) så kom gärna med förslag. :)
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Jag vill gärna vara med också och borde icke ha några andra planer mer än att jag ska se Stefan Andersson på kalaset :D

Och jag är alltid för en picknick!
 
Sv: Buketräff i Göteborg

KL

Vecka 33 fungerar för mig beroende på dag, tid och huruvida hästen ska flyttas från betet till stallet den veckan. Men jag är helt klart på en picknick om jag har tid :D
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Picknick låter som en fantastisk idé! :D

Jag är dock upptagen torsdagkväll - söndag, tyvärr. Så jag är inte så superflexibel. :p
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Härligt :)
Jag kommer vara bortrest till tisdag-onsdag vecka 33 men sen kan jag.
 
Sv: Buketräff i Göteborg

Picknick och stadshäng på torsdagen på dagen?
Så kan kanske både jag och Zarro, och förhoppningsvis förra andra?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp