Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

Ja klart man får baka om man vill, var inte det jag menade! Tänkte mest att det blir väldigt krångligt om vi ska fördela olika saker att äta. Lättare att man bara kan dyka upp. :)

Äsch vi behöver la inte krångla till det. Alla tar med sig eget fika och dom som vill baka för att bjuda får givetvis (mer än gärna ;)) baka.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Åh du astronaut, du vet att man får baka så mycket man vill på mitt jobb va? Det är liksom en del av konceptet. Dina bakverk var mycket uppskattade på invigningen.

För övrigt.
Det här ska bli riktigt kul. Vi kan nog bli en hel bunt. Wehoo picknick it is.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Åh du astronaut, du vet att man får baka så mycket man vill på mitt jobb va? Det är liksom en del av konceptet. Dina bakverk var mycket uppskattade på invigningen.

För övrigt.
Det här ska bli riktigt kul. Vi kan nog bli en hel bunt. Wehoo picknick it is.

Det ska bli jättekul!

Hoppas vi blir många! Ska vi sätta upp en skylt "Buketräff" i gräsmattan och samlas vid? :D

Jag har dessutom kommit på en rolig frågetävling som jag ska göra iordning som vi kan roa oss med! :bump:
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Det ska bli jättekul!

Hoppas vi blir många! Ska vi sätta upp en skylt "Buketräff" i gräsmattan och samlas vid? :D

Jag har dessutom kommit på en rolig frågetävling som jag ska göra iordning som vi kan roa oss med! :bump:

Men boulonger är ju rätt så stort, ska vi inte försöka mötas vid kårhuset vid boulonger?

Frågar igen:
Är det OK om jag tar med en vän, hästmänniska, men ej bukare?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Men boulonger är ju rätt så stort, ska vi inte försöka mötas vid kårhuset vid boulonger?

Frågar igen:
Är det OK om jag tar med en vän, hästmänniska, men ej bukare?

Klart du kan!

Vi kan väl mötas vid den där paviljongen?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Och jag som inte varit där på typ 25 år har ingen aning om var vi ska träffas :o
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag är nybliven Schlätta-bo, är från Stockholm men bor nu på en gård i Malma mellan Nossebro och Grästorp! :D

Memmis22: Om allt klaffar så är jag på denna träff och det är självklart att vi kan samåka. Vart i Vara bor du?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Kopiera och klistra in på eniro kartor -boulogner skövde. Till vänster om där det står Boulongergr är ett brunt oregelbundet hus på kartan. Det är kårhuset - ser ut som ett pipplångstrumphus med snickerier och torn. Paviljongen är precis intill.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Det är inte att inte komma fram jag oroar mig för utan hur ont det kommer att göra att komma fram. Jag får väldigt ont av att åka på vanliga hårdkörda grusvägar med lite grus på just för att skakningarna som blir skakar loss mina leder. Svårt att förklara men det är samma orsak som jag inte klarar av att bli körd över gräs för skakningarna gör så ont. Sist vi gick på en grusgång och sedan gräs blev jag liggande en vecka och trots att det snart är två veckor sedan så har jag inte återhämtat mig helt än.
Är det långt man behöver gå på grusgången? Ber om ursäkt att jag är så krånglig.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag ska kolla gångarna vid kårhuset - det finns asfaltgångar också och en precis nyinvigd handikappanpassad utsiktplats i parken. Det vore ju roligt om du kunde vara med utan problem.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Tack :) Vad snällt! Ja det kunde verkligen vara roligt att få vara med :) Jag har handikapp parkerings tillstånd om det finns handikapp parkeringar i närheten av bra gångar eller så.
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 600
Senast: lizzie
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 091
Senast: Habina
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp