Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

*KL

Min plan att delta spricker tyvärr :( Har lovat att bära möbler från klockan elva och framåt (visserligen i Skövde men tveksamt om jag hinner springa fram och tillbaka)

Vad tråkigt :( Kanske jobbigt att springa fram o tillbaka med.

(uppdatering: Blir bestämt bullar, blev sugen på bullar och bullar är ju miljoner gånger godare än mockarutor).
 
Senast ändrad:
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Måste tyvärr jobba i helgen (i norge) så jag kan inte komma. Försöker nästa gång istället.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Nu har jag kollat gångarna och du kommer fram TinyWiny. Det är asfalt precis intill Paviljongen och sen finns det asfaltgångar genom parken.

Vad snällt att du har kollat upp det men tyvärr har jag fått förhinder så jag kan inte komma :(
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Hade tänkt mig att dyka upp.

Var det nån som tänkte sig nån samåkning från Törebodahållet?

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Fasiken vad tråkigt.. jag missar den här träffen!! :( Sambon har gig och då bara ena bilen är fungerande just nu så kommer han behöva ha den. Jättetråkigt! :( :( :( Vilken tid kommer ni köra ifall jag skulle lyckas låna någon bil?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Ja det är väl likadant för de flesta av oss!

Inte för mig, jag tycker det är trevligt att träffa nya människor och har inte minsta problem med att vara social :) Så jag kanske hade varit en tillgång ;)

Men som det ser ut nu så har jag blivit dödsförkyld, jo allvarligt, vet inte om jag ska överleva detta :( Bara att resa mig upp ur sängen får mig nästan att gråta av utmattning, och samtidigt vill jag ju ha min dejt imorron!!!!! Måste lösa detta.

Maira, jag träffar jättegärna dig nån dag, har bara lite svårt att säga när det passar? Men jag har tänkt på dig varenda gång jag åkt till Lidens :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jamen åt vilket håll bor du då, går kanske att samåka. Tycks ju vara nån från varje väderstreck.

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag får tyvärr avstå.. Kroppen är i uppror så jag kan inte köra bil idag:meh: Hoppas ni får det supermysigt och roligt!
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Vi ska försöka ha trevligt för allihop som inte kan. Fint väder får vi iallafall.
13.00 vid paviljongen alltså.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Så nu har vi babblat klart. Himmla kul med dom som kom. Nybakat bröd, rabarberpaj och bullar - en hel måltid. Ny träff kanske vi också får till. Och då lutar det åt en körträff på Kinnekulle.
Tack för det bjudna fikat - Ptr, Atle och Astronaut.
//Luff
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: astronaut
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 929
Senast: Habina
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 219
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp