Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

*kl*

Blir inget träff för mej denna gång, vi är som jag misstänkte ute med husvagnen då.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

kl

Det sägs ju att det finns en mening med allt och jag har väl inte riktigt trott på detta ;) Men nu visar det sig att jag blivit upptagen när vår buketräff äger rum.

Tänkte inte på datumet och bestämde mig ganska snabbt och bokade in mig på annat. Fan of Bill ska på dejt. Med person av annat kön och intresse i mig, inte bara vanlig fikadejt alltså :o

Hur ska detta gå, jag minns knappt hur man gör när man dejtar :p
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Tänkte inte på datumet och bestämde mig ganska snabbt och bokade in mig på annat. Fan of Bill ska på dejt. Med person av annat kön och intresse i mig, inte bara vanlig fikadejt alltså :o
Ta med honom!!
Vad kan vara bättre ursållningsprocess än att ta med killen på en Buke-träff? :p:D
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

kl

Det sägs ju att det finns en mening med allt och jag har väl inte riktigt trott på detta ;) Men nu visar det sig att jag blivit upptagen när vår buketräff äger rum.

Tänkte inte på datumet och bestämde mig ganska snabbt och bokade in mig på annat. Fan of Bill ska på dejt. Med person av annat kön och intresse i mig, inte bara vanlig fikadejt alltså :o

Hur ska detta gå, jag minns knappt hur man gör när man dejtar :p

Spännande! Finns intresset även åt andra hållet? :D

Då får vi ta en en minibuketräff nån annan dag!
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Hahaha :D Jo :o intresset finns här med :o

Känns lite ovant att känna så här, men han gör mig glad på ett försiktigt sätt :)

Ramona: O'boy :D men, jag vill nog inte skrämma iväg pöjken det första jag gör :p

Har för ovanlighetens skull en känsla av att detta e en to keep :)

Maira, det vore trevligt att träffas du & jag en dag :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Då får vi hälla tummarna!

Vi kan ju ta en fika på exempelvis Skogshyddan nån dag?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Btw så måste jag gå och kolla. Problemet är att det inte är nästgårds. nästan en mil med bil och sedan några km till fots.

Borta kan den dessutom vara oavsett vad det var för nåt. :(
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Kan också baka kaka, men är väl ingen idé o baka imorgon, kommer att bli väldigt torr då innan nästa lördag. (kommer ju inte hem fören sent på fredag och då vill jag bara äta lite varm matt och sedan sova så jag är utvilad till möte med alla fagra qvinns:D)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Nu har jag kollat gångarna och du kommer fram TinyWiny. Det är asfalt precis intill Paviljongen och sen finns det asfaltgångar genom parken.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Har i dagar funderat på vad jag är sugen på att baka, funderar på att baka den där mockakakan som tydligen var uppskattad :D
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

*KL

Min plan att delta spricker tyvärr :( Har lovat att bära möbler från klockan elva och framåt (visserligen i Skövde men tveksamt om jag hinner springa fram och tillbaka)
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: astronaut
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 929
Senast: Habina
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 219
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp