Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

athena_arabians

Trådstartare
Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger i juli gått bort på annat. Jag kopierar lite text från förra året:

Byhåla ligger 25 km nordost om Falun. Övernattningsmöjligheter i hus finns och en gigantisk gräsplan, dvs vill någon ha husbil/husvagn/tält fungerar det jättebra. Det finns två stora grillar och möjlighet att ta fram en bänkspisplatta om någon vill kunna använda el för matlagning. En rök finns det också :up:

Jag kommer att bjuda på något förmodligen grillat som snacks till välkomstdrinken. Förslaget sedan är att att alla tar med sig det de vill grilla. Rökta räkor kommer att finnas.

Så, är det någon som vill komma hit? Vi har haft jättekul :D

Målet är att alla ska trivas. Vill man inte dricka så göra man inte det, ingen är med på bild om man inte vill det själv, ingen kommenterar vad man äter och inte äter. Det är helt ok att ta selfies med katten :laugh:
 
Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger i juli gått bort på annat. Jag kopierar lite text från förra året:

Byhåla ligger 25 km nordost om Falun. Övernattningsmöjligheter i hus finns och en gigantisk gräsplan, dvs vill någon ha husbil/husvagn/tält fungerar det jättebra. Det finns två stora grillar och möjlighet att ta fram en bänkspisplatta om någon vill kunna använda el för matlagning. En rök finns det också :up:

Jag kommer att bjuda på något förmodligen grillat som snacks till välkomstdrinken. Förslaget sedan är att att alla tar med sig det de vill grilla. Rökta räkor kommer att finnas.

Så, är det någon som vill komma hit? Vi har haft jättekul :D

Målet är att alla ska trivas. Vill man inte dricka så göra man inte det, ingen är med på bild om man inte vill det själv, ingen kommenterar vad man äter och inte äter. Det är helt ok att ta selfies med katten :laugh:
Men äsch. 8 juli tänkte jag vara på Gotland.
 
Woop woop! :banana::banana::banana: På min födelsedag och allt! Jag förväntar mig ett finfint firande :up: :D

Jag kommer självklart! Taggar mina kära medresenärer till vildmarken (:angel:) @Reykjavik @cili @Malin_L

Jag bokar förresten min vanliga säng :D Och jag gissar att @Malin_L sover där med mig om hon åker med :D

Jag ska bara dubbelkolla om vi är obokade annars kommer jag med och jag delar gärna rum med dig trots att ljudboken slutade mitt i en mening!
 

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
25 170
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp