Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

28/7-30/7. Fre-sön blir väl bra?
Jag jobbar i veckan så det blir ju trist om jag ska sitta på jobbet :D

Men jag är hemma strax efter 12.00 på fredagen. Kan plocka upp dig och andra kollektivåkare i Ljungskile och om någon tar pendeln från Göteborg så tar det bara 15 min hit så jag kan hämta där med.
Blir för långt o dyrt, tyvärr. Ett annat år kanske?

kl
Har plockat fästingar till förbannelse, har hittat över 8 stycken idag. Satte på ExSpot direkt jag kom hem i söndags så alla är i princip döda. Tur att jycken sitter/ligger som ett ljus under hanteringen o nöjer sig om han får lukta på dem innan jag bränner upp dem.
 
28/7-30/7. Fre-sön blir väl bra?
Jag jobbar i veckan så det blir ju trist om jag ska sitta på jobbet :D

Men jag är hemma strax efter 12.00 på fredagen. Kan plocka upp dig och andra kollektivåkare i Ljungskile och om någon tar pendeln från Göteborg så tar det bara 15 min hit så jag kan hämta där med.
Helt fel helg ju :( Då ska jag till Ammos uppfödare och slank med på träning för Timo på ett bananskal XD
 
Jag är ju kattallergiker så övernattning blir dumt,men jag har ju inte så långt hem,Pisse kan leka med det som går att leka med (av det du har väljer hon katten) och inte dör hon i hundgården heller

Ena katten flyttade för länge sen, Knutte är knappt hemma. På övervåningen är i princip inga djur någon gång och i gästrummet aldrig. Dörren dit in är alltid stängd. Så du kan sova där om du vill :)
 
Jag sörjer faktiskt lite att jag inte kom iväg.
Men Knutte läker superbra och det är skönt.

Sambon drar på fiskeresa v 30 och jag är ensam hemma :angel:
@bumpo , en liten spontan buketräff den helgen på U***?
Kanske fler som är sugna?

Det hade varit kanonkul, tyvärr är jag nog upptagen. :(
 

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
25 148
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp