Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Jag sörjer faktiskt lite att jag inte kom iväg.
Men Knutte läker superbra och det är skönt.

Sambon drar på fiskeresa v 30 och jag är ensam hemma :angel:
@bumpo , en liten spontan buketräff den helgen på U***?
Kanske fler som är sugna?
Var det inte då du skulle komma o hälsa på mig? Men jag dyker gärna upp på Buketräff
 
Var det inte då du skulle komma o hälsa på mig? Men jag dyker gärna upp på Buketräff

Blir svårt då jag har alla jyckar :crazy:
Men här finns gästrum med dubbelsäng, sonens rum, en extramadrass, soffa i ungarnas tv-rum att slagga i och två liggplatser i soffan nere. Tältplats i trädgården och altan under tak för samkväm.
Hund kan medtagas om den kan turas om att sitta i hundgård/hundstall då jag inte vill släppa ihop Mamma Mu med andra hundar.
 
Blir svårt då jag har alla jyckar :crazy:
Men här finns gästrum med dubbelsäng, sonens rum, en extramadrass, soffa i ungarnas tv-rum att slagga i och två liggplatser i soffan nere. Tältplats i trädgården och altan under tak för samkväm.
Hund kan medtagas om den kan turas om att sitta i hundgård/hundstall då jag inte vill släppa ihop Mamma Mu med andra hundar.
Jag är ju kattallergiker så övernattning blir dumt,men jag har ju inte så långt hem,Pisse kan leka med det som går att leka med (av det du har väljer hon katten) och inte dör hon i hundgården heller
 
Blir svårt då jag har alla jyckar :crazy:
Men här finns gästrum med dubbelsäng, sonens rum, en extramadrass, soffa i ungarnas tv-rum att slagga i och två liggplatser i soffan nere. Tältplats i trädgården och altan under tak för samkväm.
Hund kan medtagas om den kan turas om att sitta i hundgård/hundstall då jag inte vill släppa ihop Mamma Mu med andra hundar.
Vart i Sverige blir detta isf? :)
 
När är v30? Och jaaaaa! :bump:
28/7-30/7. Fre-sön blir väl bra?
Jag jobbar i veckan så det blir ju trist om jag ska sitta på jobbet :D

Men jag är hemma strax efter 12.00 på fredagen. Kan plocka upp dig och andra kollektivåkare i Ljungskile och om någon tar pendeln från Göteborg så tar det bara 15 min hit så jag kan hämta där med.
 

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
25 151
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp