Bukefalos 28 år!

Bygga fågelbur

Gör det är du raar!!!

Den ligger på 'Mina Undulater ELvis&Doris" eller "Nymfkakaduan Linus" tror jag :) (annars ligger bilden på 'Johanna the monkey' haha...)
 
3_orig_se.jpg
 
men gud tror du jag är så smart eller?

vippan
den på bilden är alltså min voljär som är tillsalu :)
 
Nä, men mer än jag har :angel: Och mer plats än vad jag har (hehe du borde se mitt rum, det är ju praktiskt taget ett råttrum med säng :D)
 
Nej det kostade 800-900 för materialet och + att man får den färdigbyggd så tar ja en hundralapp till. (den är bara använd en månad så den är ju sprillans ny. det enda som inte är färdigt är framluckan, men det är lätt ordnat)

Jag prutar inte ett öre.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 272
Senast: Blyger
·
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Sel
·
Träning Jag har en föredetta varmblodstravare som är 7 år och vinglar lite fram och tillbaka i skritten och tar inte emot kontakt via handen...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 757
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp