Bukefalos 28 år!

Cilla flyttar!

Menar ni på allvar att ni gillar att städfirman hotade mig? Nääää.

De är fullkomligt oseriösa. Ni som bor i Skåne, skicka pm så berättar jag vad de heter.
 
Menar ni på allvar att ni gillar att städfirman hotade mig? Nääää.

De är fullkomligt oseriösa. Ni som bor i Skåne, skicka pm så berättar jag vad de heter.
Jag tryckte gilla på denna biten:

Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.

Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!
 
Jag tryckte gilla på denna biten:

Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.

Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!
Eller hur, det är svårt när det är mer än en nyhet i ett inlägg. Jag brukar försöka framhäva det positiva, men det är inte alltid så lätt.
 
Jag tryckte gilla på denna biten:

Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.

Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!

Jag tänkte väl.
 

Liknande trådar

Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 740
Senast: tanten
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 635
Senast: Imna
·
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 199
Senast: Bambi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 081
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp