CityGross - en (delvis) hästbutik?!

De har haft hästsaker i ganska många år som så många har sagt. De har ju även sponsrat scandinaviumtävlingarna i Göteborg i några år nu.
 
Började köpa hästgrejor på Eko (senare CG) i Växjö för över 10 år sedan... Har nog aldrig varit i en CG-butik som inte haft hästavdelning. Prisvärt och bra grejor...
 
Här i Halmstad har de inga hästgrejer. När de var Eko hade de det i början, men sen tog man bort hästavdelningen. Sen stängde butiken innan de öppnade som CG istället.
 
I med att ni sa att det finns i typ varje CG, jag drog fram ett annonsblad för CG i kungens kurva, och titta, där kunde jag tydligen köpa nya stalldojjor. Så glad i hågen for man dit, men tji fick jag.

Ingen hästavdelning i kungens kurva :rage:
 
samma i Helsingborg. saknar hästgrejorna när jag är på besök där nere.

Finns en ganska stor hästavdelning i Hyllinge på köpcentret "Familia", ca 10min från Helsingborg ;) (Hyllinge cash heter det iofs där, men ligger vägg i vägg med city gross och jag antar att det har ngt samband!)
 
Finns en ganska stor hästavdelning i Hyllinge på köpcentret "Familia", ca 10min från Helsingborg ;) (Hyllinge cash heter det iofs där, men ligger vägg i vägg med city gross och jag antar att det har ngt samband!)

Jo, men vi brukar stanna till på CityGross i Ättekulla och köpa morötter när vi passerar på väg för att hälsa på goda vänner och fd hästar i Allerum.
 
  • Gilla
Reactions: WS6

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp