Citygross säljer Aladdin för 25kr ...

Möss äter allt :angel: För det var dom du syftade på va ;)
Men du ser ju vad som händer i vår sadelkammare om de äter Aladdin:

Fritzbyte.jpg
 
Jag åt en Paradis dan före julafton. Önskar att de kunde ta bort romrussin, likörtryffel och marsicreme-pralinerna.
Nu blev jag ju sugen på att köpa en till ask... :d
 
Jag åt en Paradis dan före julafton. Önskar att de kunde ta bort romrussin, likörtryffel och marsicreme-pralinerna.
Nu blev jag ju sugen på att köpa en till ask... :d
Det låter som att vi har liknande smak, för just de tycker jag inte heller om. Då måste jag fråga vilka favoriter du har :)
 
Oerhört besviken på årets Aladdin! Pralinen som en gång var körsbärslikören var borttagen, men pralinen såg exakt likadan ut. Jag fick en otrevlig överraskning av den där vidriga fläderfyllningen. Smakar diskmedel med en skvätt flädersaft i.

Hallonlakrits var supergod då jag älskar den kombinationen, men den var väldigt mesig i smakerna. Hade nog varit bättre om de hållt sig till antingen lakrits eller hallon.
 
Oerhört besviken på årets Aladdin! Pralinen som en gång var körsbärslikören var borttagen, men pralinen såg exakt likadan ut. Jag fick en otrevlig överraskning av den där vidriga fläderfyllningen. Smakar diskmedel med en skvätt flädersaft i.

Hallonlakrits var supergod då jag älskar den kombinationen, men den var väldigt mesig i smakerna. Hade nog varit bättre om de hållt sig till antingen lakrits eller hallon.
Haha jag slängde precis hallon/lakritsbitarna.
Och fläderbitarna spottade jag ut.

Fy för de nya smakerna, saknar körsbärslikören :(
 
Aladdin Mörk är ju faktiskt snäppet värre än den vanliga Aladdin.
Insåg det när jag satt och stirrade ner på den asken på jobbet. Den enda jag kan äta ur den är apelsinchokladen. De andra är:yuck::down:
 
Är folk helt pengakåta eller?! :eek: :rofl:

Tänker ni köpa? :D

Från en annons på blocket :rofl:



I år fyller Marabous chokladask Aladdin hela 75 år.
För att fira detta tas trillingnöten och körsbärslikören bort gör gott.
Detta låter hur dumt som helst, inte tar man bort något som har varit med sedan starten 1939.

Jag har lyckats få tag på 2 askar.
Bäst före datum 20150115

Kan skicka asken om så behövs. För mer info messa eller mejla.
ENDAST SERIÖSA KÖPARE TACK!

Pris: 2000kr per ask inga skambud, glöm inte att detta inte längre produceras



Bara att söka på blocket, finns fler som är galna O_o
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 877
Senast: Mabuse
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
733
Senast: Fetaost
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp