Bukefalos 28 år!

Colour your Dash

Sv: Colour your Dash

Nu blev jag så nyfiken så jag var tvungen att leta upp annonsen och jag säger bara :love: vilken läcker häst. Fast priset var 75 tusen och det hade jag inte betalat.

Jaså NU har ni vaknat till, även Flash : )
Jag säger ju att han är snygg! : )
 
Sv: Colour your Dash

Ha ha jag såg den förrut, men orkade inte svara, men sen började ju folk roffa åt sej hästen:eek: Så då måste jag ju bevaka mina rättigheter:devil:
 
Sv: Colour your Dash

:rofl:

vi kan väl köpa andelar i honom? Fio kan rida fälttävlan och du kan betäcka, och jag hmmm.... jag kan beundra hans kralliga nacke och hans färg i hagen :cool:
 
Sv: Colour your Dash

Nja jag tänkte nog ta hem honom och tävla dressyr på honom, medan ni andra sponsrar:angel:

Jag tror det skulle vara bra för min sits och ridning att domare och publik tittar mera på hästens färg än mej:banana:

:p

Ja vi kanske kan dela på honom, alihop i tråden, snygg är han ju i alla fall.:bump:
 
Sv: Colour your Dash

Jag vill också vara med..
Ja och Mackan kan stå på sidan och vara supportrar och skryta om
våra andelar !:idea:
 
Sv: Colour your Dash

Hittade denna tråd av en slump och ville bara säga
att dash står hos oss på kuskahus och håller på att ridas
in på nytt som vanlig ridhäst ;)
Han har det bra, är kastrerad, har alltid varit supersupersnäll
och är en underbar individ att hålla på med.
Han kostar dock INTE så mycket pengar som ägaren
begärde tidigare nu. Så, slå till folket? :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 944
Senast: bobbbo
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 252
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 057
Senast: Lillebjörn
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp